Aktywne Wpisy
EpicElion +25
Warto napisać do ex co słychać?
Atypical +7
Waszym zdaniem warto kupić Audi TT MK1 225km w quattro z LPG, cała w oryginalnym lakierze na gwincie z poliuretanem, wydechem z kwasówki za około 32k?
Nie jest to wsiurowóz z przelotem bez kata, tylko zadbany praktycznie seryjny egzemplarz. Wygląda identycznie jak na tym zdjęciu
#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #audi #quattro #volkswagen
Nie jest to wsiurowóz z przelotem bez kata, tylko zadbany praktycznie seryjny egzemplarz. Wygląda identycznie jak na tym zdjęciu
#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #audi #quattro #volkswagen
#samochody #motoryzacja #italiancars #fiat #abarth #forzaitalia
Komentarz usunięty przez moderatora
Wymysl cos lepszego
1. Prototyp przedprodukcyjny
2. Okrążenie mierzone nieformalnie
3. Slicki wg eksperów dające więcejn iż 30 sekund do Porsche na stadardowych oponach (7.42) więc lipa
4. Dalej przepaść do w pełni produkcyjnej Alfy Romeo Quadrifoglio *7:32 na Nurburgring na standardowych oponach Pirelli) która ma 3.8 do setki
5. W przypadku 595 o połowę mniejsza masa od Tesli i sekunda szybciej do setki w porównaniu z Alfą.
Z
Bo ten abarth to full seria prosto z fabryki, wiadomo xD
Eksperci nie zmierzyli okrążenia, ale już rozpoznali dokładnie model opony. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak, rozpoznali model opony bo jest to główny parametr w przypadku samochodów które mają mniej niż 4 sekundy do setki. Następnym jest rodzaj napędu. W przypadku Abartha jest to 4x4 który daje dodatkowe minimum 0.2 sekundy do setki w porównaniu do RWD przy porównywalnej masie a tutaj jest przepaść.
Bezwładność masy ma największe znaczenie w