Wpis z mikrobloga

@CzeXD: Znalazlem to co twierdzisz
1. Prototyp przedprodukcyjny
2. Okrążenie mierzone nieformalnie
3. Slicki wg eksperów dające więcejn iż 30 sekund do Porsche na stadardowych oponach (7.42) więc lipa
4. Dalej przepaść do w pełni produkcyjnej Alfy Romeo Quadrifoglio *7:32 na Nurburgring na standardowych oponach Pirelli) która ma 3.8 do setki
5. W przypadku 595 o połowę mniejsza masa od Tesli i sekunda szybciej do setki w porównaniu z Alfą.

Z
1. Prototyp przedprodukcyjny

Bo ten abarth to full seria prosto z fabryki, wiadomo xD

2. Okrążenie mierzone nieformalnie

3. Slicki wg eksperów dające więcejn iż 30 sekund do Porsche na stadardowych oponach (7.42) więc lipa

Eksperci nie zmierzyli okrążenia, ale już rozpoznali dokładnie model opony. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

4. Dalej przepaść do w pełni produkcyjnej Alfy Romeo Quadrifoglio *7:32 na Nurburgring na standardowych oponach Pirelli) która ma
C.....D - > 1. Prototyp przedprodukcyjny
Bo ten abarth to full seria prosto z fabryk...
@CzeXD: Oczywiście że nie seria z fabryki ale coś co możesz kupić za połowę ceny Tesli
Tak, rozpoznali model opony bo jest to główny parametr w przypadku samochodów które mają mniej niż 4 sekundy do setki. Następnym jest rodzaj napędu. W przypadku Abartha jest to 4x4 który daje dodatkowe minimum 0.2 sekundy do setki w porównaniu do RWD przy porównywalnej masie a tutaj jest przepaść.
Bezwładność masy ma największe znaczenie w