Wpis z mikrobloga

Gówna w złoto nie przerobisz, choć Tobie się tak wydawało stad te teorie spiskowe.


@Wasalek: XD

Teorią spiskową nazywasz to, że Orlen dostanie inną wymówkę niż oficjalna? A może to, że jazda taczką jest niebezpieczna?

Nigdy nie mówiłem, że Kubica będzie dużym graczem po powrocie. Baaa, ja samym Kubicą zainteresowałem się jak już został testowym w Williamsie. Chciałem żeby wrócił jako pełnoprawny kierowca, wrócił jako pełnoprawny kierowca, myślę (jak i inni
Jest słabszy od czołówki, ale nie jest słabym kierowcą F1.


@zolwixx: to dlatego nie zainteresowały się nim teamy z podium, tylko "odbyty" z końca. Słabszy od czołówki był już przed wypadkiem we Włoszech.
@Wasalek: Mhm czyli wg ciebie głównym punktem reklamy Orlenu powinna być uszkodzona reka wyeksponowana na cały ekran? Niby czemu ma to służyć? Mogę Ci wysłac niejedno zdjęcie z galerii akcji promocyjnych Orlenu gdzie rękę widać na pierwszym planie.

to dlatego nie zainteresowały się nim teamy z podium, tylko "odbyty" z końca. Słabszy od czołówki był już przed wypadkiem we Włoszech.


@Wasalek: Raczej dlatego, że inwestowanie w kierowce który wraca po
Mhm czyli wg ciebie głównym punktem reklamy Orlenu powinna być uszkodzona reka wyeksponowana na cały ekran?


@ATAT-2: Właśnie przyznałeś, że Orlen chowa rękę Kubicy w reklamach.

inwestowanie w kierowce który wraca po kilkuletniej przerwie to wielkie ryzyko i powazne teamy walczące o mistrzostwo nie mogą sobie na to pozwolić


@ATAT-2: Dlatego śmiem twierdzić, że Orlen wydał pieniądze w błoto.

Przypominam Ci tylko, że Kubica mógł przyjąc posade kierowcy testowego w
Właśnie przyznałeś, że Orlen chowa rękę Kubicy w reklamach.


@Wasalek: potrafisz czytać ze zrozumieniem czy celowo ingorujesz połowę wypowiedzi? Przeczytaj sobie raz jeszcze co napisałem.

Dlatego śmiem twierdzić, że Orlen wydał pieniądze w błoto.


@Wasalek: Ty jako 'wielki specjalista' tak twierdzisz. Orlen jak i agencje marketingowe przyznały że inwestycja to był strzał w 10ke i wydane pieniądze nie są wspolmierne do rozgłosu jaki marka uzyskała. No ale ty wiesz lepiej...
@Wasalek: Ty jako 'wielki specjalista' tak twierdzisz. Orlen jak i agencje marketingowe przyznały że inwestycja to był strzał w 10ke i wydane pieniądze nie są wspolmierne do rozgłosu jaki marka uzyskała. No ale ty wiesz lepiej...


@ATAT-2: to jak z garnkami z pokazów za 6k. Ci co kupili mają problem z wyznaniem, że dali nabić się w butelkę.
rozgłosu jaki marka uzyskała


@ATAT-2: nawet logo tej marki jest inne w rzeczywistości niż na bolidzie. Niezła reklama. A w Niemczech nawet jako Orlen nie działają. W Polsce reklamować ich nie trzeba.
@Wasalek: Widzę, że dyskusja sensu nie ma bo 'Ty wiesz lepiej i krokpa'. Uj tam ze specjalistami, analizami, realnym dochodem po tej akcji, ważne że Pan janusz zza klawiatury wie lepiej.

Poświęc chwilę i sobie pogogluj co firma zyskała, zarówno w Polsce i na świecie (bo Orlen do naszego kraju się nie ogranicza). Już w lutym przed pierwszym GP reklama spowodowana sponsoringiem Kubicy była wyceniona na 17 mln zł. A to
powiązać czarne logo Orlenu z rzeczywistym, czerwonym.


@ATAT-2: Ci sami specjaliści od marketingu o których wspominasz? Sami sobie wycenili swoją reklamę? Facet powiem Ci tylko: Kubica, Husaria, Fanaberia. Wszyscy są przeciwko biednemu Robertowi.
@Wasalek: Skończy już człowieku bo albo jesteś tak ograniczony, że nie przyjmujesz innych argumentów niż swoje, albo celowo zamykasz się na dyskusję. Powtarzam - poświęc swoją cenną energię na 5 minut na goglach.
I nie, specjaliści niezwiązani z koncernem ich działalnośc wycenili.

Ja już kończe bo szkoda sił na takie 'wszystkowiedzące' jednostki. Oby Cie Orlen lub któryś team F1 odkrył bo szkoda, żeby taki talent do analizy marnował się na wykopie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
A zagranico hejtuja Roberta i Orlen że kogo Orlen obchodzi i czy Williams miał pozwolić żeby Kubica podobnie jak Russel rozwalił sobie głupi ryj na zakręcie.
@Wasalek: Rynki nie kończą się na Niemczech. CCC też kiepsko sobie w Niemczech radzi a w Rumuni sklepy biją rekordy. Poza tym pomimo, że są w Polsce każdy zna Orlen to nie są bezkonkurencyjni i muszą walczyć o rynek.
@kub54 jak dla mnie lepiej wyszli na reklamie ze skoczkami, a kosztowała ułamek tej sumy. Orlen za ten hajs co wydał na Williamsa mógł wybudować skocznie mamucią z dożywotnim prawem do reklamy