Wpis z mikrobloga

@Atreyu: Jakby mnie bylo stać na takie auto + utrzymanie to sam bym e28/e30 przytulił, ale ostatnio mega poszły w górę z racji tego, że zrobił się popyt na te auta ( ͡° ʖ̯ ͡°). Teraz za 30-40k można dorwać w naprawdę fajnym stanie taką e30, która jest gotowa do jazdy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@jednoreki_kucharz: Jeśli masz poduszkę na naprawy + jesteś w stanie ocenić egzemplarz lub masz kogoś kto to sprawie zrobi by nie utopić kasy to czemu nie? Starsze auta zawsze fajne, chodzi tylko o rynek. Masa gruzów i czasami łatwo wpakować się na mine ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@papierowy_ludzik: e30 na daily (bo autor pyta o daily) to głupota. Ciasno, głośno, niewygodnie. Na drugie, trzecie auto. Na klasyka. Do upalania. Na gruza. Każda inna opcja jest dobra, ale nie jeżdżenie prawie 40 letnim autem do pracy/szkoły
@Atreyu: Znaczy zależy kto ile jeździ :D dla mnie jako daily kozak bo ile ja robię? Może 400-500 km miesięcznie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Wiesz, to już jest kwestia podejscia osoby do auta. Dobrze zrobione e30/e28 nie różni się niczym od jakiejś pandy, którą grażyna jeździ na zakupy


Kwestia gustu :D Ostatnio jak ziomek robił na warsztacie to miałem okazje siedzieć w e23, daily jakiegoś adwokata. Auto
@PanKracy582: no wnętrze jest "dziwne", fakt :D, ale mi jakoś mega siada () takie gówno, ale w sreberku
@Atreyu: Zresztą nie miałbym serca upalić e28/e30. Jako klasyk czy "niedzielne" auto - spoko, ale upalać. Niee.. już wolałbym naprawdę kupić 36 w kompakcie, znależć coś z dobrą budą, wsadzić motor i za jakieś 4k max mam gruza pod upał.

Ale pewnie macie rację :D
@jednoreki_kucharz: Takie e38 z 4.0 albo 4.4 V8 w gazie to zajebiste auto do jazdy. Jeżeli cię stać na ewentualne naprawy jak coś #!$%@? to nawet bym się nie zastanawiał bo te auta z tym silnikiem i w topowych wersjach nie będą już dużo taniały a możliwe ze będą trzymały cenę albo nabierały wartości. No i odpuscilbym sobie oglądanie tych tańszych egzemplarzy :D