Wpis z mikrobloga

@morele_net jak to jest, że reklamuję u Was sprzęt z tytułu rękojmi, a Wy bezczelnie podszywacie się pode mnie i zgłaszacie to przez formularz internetowy Boscha jako ja i jako zgłoszenie serwisowe?
Czy nie podlega to pod bezprawne podszywanie się pode mnie?
Czy nie chcecie w ten sposób ominąć rękojmi?

Co na to UOKIK?

Wołam tez @szperacz i @uysy, ze względu na niedawną korespondencję.
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@lyman11: jeszcze chwilę poczekam- otagowane dobrze, natychmiast zareagowali, natomiast do tej pory nie doczekałem się nawet słowa przepraszamy i wyjaśnienia czemu kłamią, na dowód screeny, wciąż czekam... @morele_net
  • Odpowiedz
@Atinay: bądźmy uczciwi - płyta nie zepsuła się z ich winy. Serwis jest poinformowany i zostanie to naprawione. Chodzi o to w jaki sposób chcieli to załatwić.
  • Odpowiedz
@dr_Acula: o to mi chodzi. Nie obwiniam ich o popsuty sprzęt, tylko o to jak traktują klientów. Dla mnie ich obsługa klienta to dno totalne, a sprawy reklamacyjne itp. załatwia się w nieskończoność. Dlatego nigdy już nie skorzystam z ich usług. Co do jakości sprzętu zastrzeżeń nie mam, a popsuć coś może się niezależnie od nich, przypadek i tyle.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dr_Acula: zbierz wszystko ładnie i do UOKIK. Inaczej takiej sciemy i praktyki nigdy nie ustaną. Dobra robota Mirku, zrób jeszcze znalezisko. Uświadamiajmy ludzi (jak sądzę, mój post uświadomił trochę ciebie?). Jedziesz z tym!
  • Odpowiedz
@dr_Acula: Jeśli zgłosiłeś do Morele reklamacje z tytułu rękojmi, a oni po prostu przekazali sprawę do producenta poprzez podszycie się pod Ciebie, tak jak byś Ty sam zgłosił się do Boscha z tytułu Gwarancji, to jest po prostu jawne wykręcanie się od odpowiedzialności. Jeśli Morele szuka rozwiązania problemu ze sprzętem u Boscha (choć mogą równie dobrze zgłosić się do innego serwisu) to powinni się zgłosić jako Morele a nie jako
  • Odpowiedz