Wpis z mikrobloga

Hej!

w moim dellu latitude e7470 po niemal 3 latach użytkowania zaczęły wypadać klawisze.
link do filmiku: https://photos.app.goo.gl/B4JsxwbrVGqDrJhX8

Podczas zakupu dokupiłem gwarancję biznesową NBD ProSupport (w skrócie: naprawa na następny dzień roboczy u klienta) 
Podczas składania reklamacji okazało się, że nie mam możliwości skorzystania z gwarancji NBD ProSupport. Zgodziłem się na odbiór urządzenia przez kuriera i przesłanie do serwisu w Bydgoszczy.

Po niemal tygodniu otrzymałem poniższego e-maila:

<-
“informujemy, ze naprawa komputera może odbyć się jedynie odpłatnie”
“diagnostyka w serwisie: 290,00 + VAT = 356,70 zł
koszty części: 3503,63 + VAT = 4309,46
Razem ksozty naprawy:  3793,63 + VAT = 4666,16 zł

Do wymiany zakwalifokowane zostały nastepujące części:
Palmrest w czytnikiem linii papilarnych
Płyta główna
Drzwiczki dolne
Wentylator z heatsink'iem
Klawiatura

W ofercie nie została uwzględniona cena dysku, który nie jest oryginalna częścia komputera.

Informujemy również, że bez wzgledu na Pana decyzję odnośnie ewentualnej odpłatnej naprawy zobowiazy jest Pan ponieść koszty diagnostyki w serwisie”
->

Wysłałem laptopa z wypadającymi klawiszami, a otrzymałem odpowiedź, że niemal wszystkie podzespoły są wadliwe i wymagają naprawy. Dodatkowo mam zapłacić za diagnostykę urządzenia, bo nie odeślą mi laptopa.

Próbować kontaktu z supportem telefonicznie/e-mailowo, czy od razu udać się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów? Spotkaliście się z podobnymi praktykami?

#dell #gwarancja #reklamacja
Siarus - Hej!

w moim dellu latitude e7470 po niemal 3 latach użytkowania zaczęły wyp...

źródło: comment_7Me6eXQRUmZ81s3hCBosfj3lzMH6ArIS.jpg

Pobierz
  • 15
@Siarus: ProSupport nie pokrywa usterek mechanicznych.

Zgadza się. Jednak nie uważam, że to ja doprowadziłem do usterki mechanicznej klawiszy. Moim zdaniem jest to wada fabryczna klawiatury.
@Siarus: ich zdaniem masz zaplacic 4666 za jakiegos starego grata kilkuletniego XD

na #alledrogo jest podobny laptop wraz ze specyfikacją za 2k, podeślę im jutro link, że wybieram innego laptopa. Ciekawe co odpiszą ;)

Dzięki za miłe słowa :D
@Siarus: kontaktuj się z Dellem, jeżeli dobrze rozumiem w Dellu reklamowałeś? jeżeli tak to wal do nich i pytaj co to ma być, reklamowałeś jedno i tym mieli się zająć, a jak zrobili bez Twojej wiedzy jakąś diagnostykę to ich problem (chyba, że Cie informowali o kosztach przed odesłaniem?).

@robert83
Dzięki za radę.
Tak, reklamowałam laptopa przez support telefoniczny Dell. Następnie przeszliśmy na korespondencję e-mail.
W korespondencji, która zawiera kilkanaście wątków kilkukrotnie informowałem, żeby zajęli się jedynie problemem z klawiszami. Ponieważ szukali problemów w innych podzespołach, które działały bez zarzutu.
Nie zostałem poinformowany, że zostanę obarczony jakimikolwiek kosztami. Nie wyraził bym na to zgody.
@Siarus: o, to ta mityczna wychwalana obsługa serwisowa Della ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dobrze wiedzieć, zanim bym komuś przez przypadek z tego względu polecił markę przez zasłyszenie gdzieś na vikopie.
@lyndrym :(
@robert83 tego się obawiam, że próbowali wymienić klawiaturę w ramach gwarancji bez mojej zgody i uszkodzili wycenione podzespoły. Udowodnić, to będzie ciężko.
@qqqruqq od x lat większość laptopów/komputerów oraz monitorów, które posiadam są z Della. Do tej pory żaden ze sprzętów nie uległ jakiejkolwiek usterce, aż do teraz, a tu taka niemiła niespodzianka :)
@Siarus daj ST na priv to zobaczę który śmieszek się tym zajmował, Dell zawsze odsyła za free jeśli odebrał bezpłatnie, niezależnie od decyzji klienta