Aktywne Wpisy

Szymon_w_Sieci +77
System kaucyjny to nie fanaberia – to normalność.
Działa od lat w Niemczech, Skandynawii i krajach bałtyckich. Efekty?
✔️ Czystsze ulice
✔️ Wyższy poziom recyklingu
✔️ Nowe impulsy dla gospodarki
Najgłupszy
Działa od lat w Niemczech, Skandynawii i krajach bałtyckich. Efekty?
✔️ Czystsze ulice
✔️ Wyższy poziom recyklingu
✔️ Nowe impulsy dla gospodarki
Najgłupszy
źródło: Pełne doniosłeś To puste też dasz radę
Pobierz
Huptys +16






A4 B6 czy B7?
Wiem, że B7 to tak naprawdę B6 po lifcie, ale były jakieś znaczące różnice między tymi modelami? Bo w cenie różnica jest znacząca
Szukam wersji 1.8T Quattro w manualu i tutaj pojawia się pierwsza różnica - B6 można kupić w wersji 190KM, a B7 już nie
W B6 wszystkie w standardzie mają soczewkowe lampy, a B7 zwykłe odbłyśniki (chyba, że xenon). W B6 można było też mieć solardach (podlono łatwo jest dołożyć jak ma się zwykły szyberdach), a w B7 już tego nie widziałem.
Za to w B7 można mieć trójramienną wielofunkcyjną kierownicę, a w B6 wielofunkcyjna była tylko w zwykłej kierze
B7 łatwiej znaleźć z automatycznymi światłami i DRL
Jak bywa z korozją w B7? Też potrafi wyjść na przednich i tylnich nadkolach oraz pod listwami drzwi?
Panel od klimy w B7 też łatwo się wyciera?
Jak pisałem różnica w cenie jest znacząca bo B6 w tej wersji można dostać w przedziale 20-25k, a B7 od 25k-30k PLN
#vag #motoryzacja #audi
@sebool12: jesli audi koroduje, to znaczy że albo ma ponad 25lat, albo było bite.
Czemu manual? Automat dużo lepszy i tanszy w zakupie przy tym wieku.
Czemu trójramienna kiera? Plus punkt do lansu, czy co?
Wspominam o tej kierze bo była montowana w wersji s-line, a co za tym idzie nie mogłeś wtedy mieć wielofunkcji w kierze
@sebool12: To tak, jakbyś się pytał, czy opłaca się brać E46 czy E46 lci.
Zwykle opłaca brać się polifting, ale na twoim miejscu jak miałbym wrzucać 25 koła w prawie 20 letni model, dozbierałbym do ZNACZNIE lepszej B8.
@tamtokontojuzusunalem: gdybym miał pewność, że auto, które kupuje było porządnie serwisowane i przebieg nie był kręcony to oczywiście, ale to stare auta z rożna przeszłością i ładowanie się w automat, który ma co najwyżej średnio-dobrą opinie w kwestii wytrzymałości oraz jest jakby nie patrząc
Za 15k masz 1.9 tdi Q na wypasie, a 1.8t Q od 15k się dopiero zaczyna
1.8T quattro to kwestia 13/100 licząc już też ten litr pb na 100-150 km, więc nie ma ogromnej różnicy. 12 zł na 100 km więcej raptem za dobrą furę można przeboleć. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Robię 30-40k km rocznie wiec koszt na 100km ma dla mnie duże znaczenie
Gdyby miało to być auto do jazdy okazjonalniej to na diesla bym nawet nie splunął xd
Szukałbym chyba avanta b7 w sline dysponując takim budżetem. Tak, panel od klimy sie wyciera.
Solardach - strasznie drogą impreza, niewspolmiernie do korzyści jakie daje. Same graty to 2-3 tysiące a solar zdaje się daje tylko to że możesz klimy bez silnika używać.
W B6 W ogóle nie było DRL. Czujnik zmierzchu rzadko
@Mithrindil: oczywiście, że tak, ale od dłuższego czasu chciałem coś z napędem na 4 koła i jakimś fajnym silnikiem - nic innego ciekawego nie przychodzi mi do głowy
Jak myślisz o FWD to może lepiej Seata EXEO? droższy to fakt, ale to świeższe auto także i ostatnia wersja 1.8t
Czy żałuje? Trochę tak, że nie wziąłem 2.0T bo jak się okazuje pierwsze wersje tego silnika były naprawdę nie złe
Przyjąłem że B7 1.8T można uznać za dość bezawaryjne i bezobsługowe autko, a tymczasem lista tego co tam robisz jest pokaźna... Chyba że kupiłeś jakoś