Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Camilli jaram się takimi grami ale nie wiem czy to dla mnie :( od czego powinienem zacząć jeśli nie mam doświadczenia? I najchętniej na rozgrzewkę coś bezpłatnego. Polecisz coś?
  • Odpowiedz
@FilMaty98: 8x zwykła piechota, 2x lekka artyleria. Pomocnicze: sztab i inżynierowie. Przerobić za 30 expa idzie ze startowego assault corps. Na Japończyków do 39/40 starczy. Jak najszybciej przebadaj moździerze, RKMy i artylerię wsparcia piechoty (w modzie te trzy wyżej wchodzą w skład zwykłego batalionu piechoty).

@yanecki:
Z bezpłatnością ciężko. Decisive Campaigns za steamie za 20 ziko jest.

Sprawdź czy Ci przypasuje:
https://www.youtube.com/watch?v=u6AiQdKYlTM&list=PL9sbbeu7Jpuvw0hYdZnwXMHqUQKQMYu6R
  • Odpowiedz
@myzael: Tzn. co rozumiesz pod terminem "przekombinowanie" ? Bo w sumie to BICE jest , produkujesz przysłowiowego prawego i lewego buta. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeżeli chodzi o crashe - 2 razy mnie wywaliło do 48'. Z bugów - Francja Vichy po amerykańskim focusie "Operacja Torch" dołączyła do sojuszu Japonii, państwa Bałtyckie zajęli Niemcy, ale oddali Sowietom.

Natomiast jeżeli chodzi o AI i samą walkę AI-gracz
  • Odpowiedz
@Camilli a mógłbyś ogólnie powrzucać ogólnie skriny z tych szablonów albo jakieś porady? Bo nie chodzi mi tylko o oob dywizji dla Chińczyków ale generalnie, bo na Vanilli np najlepsze są 40-stki (14 inf i 4 art) i są dość uniwersalne i taka dywizja jest w stanie zatrzymać w szczerym polu nawet kilka "zwykłych" dywizji piechoty, podczas gdy próbując odtworzyć podobne oob w bice (grałem Polską) taki template imo nadaje się
  • Odpowiedz
@FilMaty98: Na vanilię lepszej meta niż 7-2 / 14-4 nie wymyślono. Pomocnicze zawsze biorę: inżynierów i zwiad. Resztę w zależności:
Szpital - mam mało MP.
ppanc - wiem, że przeciwnik zaleje mnie żelastwem.