Aktywne Wpisy
fukinloner +7
wuwuzela1 +15
#nieruchomosci
Kolejne technokratyczne makroekonomiczne uzasadnienie wzrostu cen nieruchomości. Na pewno nie jest to zmowa cenowa.
Kolejne technokratyczne makroekonomiczne uzasadnienie wzrostu cen nieruchomości. Na pewno nie jest to zmowa cenowa.
Zrobiłem dla was porównanie najszybszych okrążeń wyścigu Kubicy i Russella.
Dołączyłem także telemetrie byście mieli pełny obraz tego jak pracują kierowcy Williamsa na torze.
Ocenę tego jaki mają styl, gdzie popełniają błędy a gdzie pracują nadwyraz dobrze pozostawiam wam.
W między czasie obalić można teorię o brakującym paliwie w samochodach Williamsa.
Najszybsze okrążenia odpowiednio u Kubicy to 50 i Russella 51. Inżynierowie obu podczas ostatnich 10 okrążeń nie wydali polecenia u żadnego z nich by zachowywać paliwo. Byli wręcz zachęcani do tego by cisnąć pod koniec.
Ciekawostka.
Kubica osiągnął swój rezultat wówczas kiedy Vettel go wyprzedził a Russell kiedy Vettel go gonił.
Vettel po incydencie z Verstappenem znalazł sie na końcu stawki i gonił Williamsy pod koniec wyścigu.
Zaraz przed rozpoczęciem 50 okrążenia Vettel wyprzedził Kubicę, ale nie budował mu większego cienia aero bo na prostych Niemiec szybko Kubicy uciekł i zaczął gonić Russella, wówczas Brytyjczyk (uciekając przed Vettelem) ustanowił najlepszy swój wynik na stoperze podczas tego popołudnia na Silverstone.
Ciekawostka nr2. Russell zaraz po wyścigu na okrążeniu neutralizującym mówi znamienne słowa do swojego inżyniera:
"I had to push otherwise I was immediately loosing grip"
Można więc powiedzieć że jego słowa o tym że cisnął i jechał tempem kwalifikacyjnym przez wiekszą część wyścigu są akurat prawdą. Ponieważ Cesarz G. kwestionował słowa Russella w tej materii.
Całą resztę analizy pozostawiam wam.
Strasznie dużo pracy by dopasować telemetrię, całość ponad 3h montowania :( Ponieważ czas Kubicy musiałem dopasowywać do tempa Russella, byście mieli idealny feedback z identycznej pozycji na torze.
Najlepszy czas Russella był ~0.5sek lepszy od Kubicy.
Jeżeli podoba wam się taka analiza i chcielibyście więcej w przyszłości poproszę o plusika :)
Nic nie kosztuje a da do zrozumienia że ktoś docenia prace.
#f1 #f1pro #kubica
Materiały będę tagował jako #f1pro
Robert na 42 okrążeniu dostał polecenie lift&coast, a na kolejnych był proszony o podwojenie. Był też proszony o zmianę trybu silnika na 7. Dopiero przy obronie przed Vettelem anulowali lift&coast i pozwolili przełączyć się na tryb 5. To właśnie oszczędzanie paliwa.
Nawet na Twoim porównaniu widać
Jeżeli chodzi o silnik i tryb
Jeszcze odnośnie Twojego porównania to mam taki wniosek, że nawet jak Robert ma większą prędkość w wierzchołku zakrętu lub na jego wyjściu to
Czy to że Robert traci na sekwencjach zakrętów, jest spowodowane prowadzeniem bolidu, czy faktycznie przyczyną jest bycie na ten moment po prostu słabszym kierowcą?