Wpis z mikrobloga

@xdestructx: bo łatwiej mi przewinąć kółkiem od myszki w dół niż klikać na drugą zakładkę z drugim plikiem
tylko że ja operuję na małej ilości kodu bo się dopiero uczę, podejrzewam że przy tysiącach linijek lepiej jest mieć pliki
bo łatwiej mi przewinąć kółkiem od myszki w dół niż klikać na drugą zakładkę z drugim plikiem


@Aureos: Jak masz kilka klas na krzyż to może i tak. Jak masz kilkadziesiąt klas w pojedynczym projekcie to już niekoniecznie...
bo łatwiej mi przewinąć kółkiem od myszki w dół niż klikać na drugą zakładkę z drugim plikiem

tylko że ja operuję na małej ilości kodu bo się dopiero uczę, podejrzewam że przy tysiącach linijek lepiej jest mieć pliki


@Aureos: z czego wniosek, że pracujesz na kodzie, który łącznie ma pewnie nie więcej niż 400-500 linii. Przy np. 2000 linii przewijanie kodu robi się już upierdliwe. Jak widzę klasę na 5000 linii
przy 5000 to już może być czasem trochę ciężko to refactorowac xd


@xdestructx: spoko - w C# masz konstrukt parial class... "ale o co ci chodzi? Przecież zrefaktoryzowałem to i teraz każdy plik ma tylko po 2000 linii" - a w kodzie 10 plików definiujących 1 supermegawypaśnąizajebistą klasę która zna się na wszystkim i odpowiada za 30 różnych rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W taki ze jak juz musisz uzyc partial klas to świadczy to o tym ze klasa ma w sobie za duzo odpowiedzialności i z jej implementacji powinny zostać wydzielone inne klasy