Wpis z mikrobloga

Dzisiaj moja klasa pojechała na wycieczkę. Ja oczywiście zostałem w domu, bo nie zamierzam spędzić trzech dni wśród normictwa. Od kilku miesięcy wysłuchiwałem, jakie to będą imprezy, chlańsko i ruchańsko. Klasowy Chad Marcin pewnie szykuje już kondomy, by wyruchać naszą Stacey 10/10 p0lke Oliwie. Ja za to szykuję kolejnego energetyka i włączam grę sieciową League of Legends, w którą gram już od 7 lat.

Najlepszy w tym wszystkim był moment (kilka miesięcy temu), kiedy nauczycielka zdziwiona pyta się mnie dlaczego nie chce jechać (jako jedyny nie pojechałem). Ja odpowiedziałem, że mam ciekawsze rzeczy do roboty. Ona taka zdziwiona, a normictwo w śmiech. Oczywiście ze mnie się śmiało, bo przecież każdy powinien być zainteresowany prymitywnym chlaniem i imprezowaniem. Inaczej zostaniesz wykluczony. Inna sprawa, że z moim s-----------m w postaci ryjca upośledzonego goryla i elfa oraz głosu, jakbym miał penisa w buzi nie jest możliwym być zaakceptowanym przez takie npc, jakim są normidła...
Taki los mój - smutny, ciężki, jednak co raz bardziej się do niego przyzwyczajam.
#przegryw #stulejacontent #s----------e #tfwnogf #p0lka
Przychlast - Dzisiaj moja klasa pojechała na wycieczkę. Ja oczywiście zostałem w domu...

źródło: comment_Zc0401to5BBhfce0a6TatVMKK0qy2qrb.jpg

Pobierz
  • 109
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Taki los mój - smutny, ciężki, jednak co raz bardziej się do niego przyzwyczajam.

@Przychlast:
Jaki los?
Przecież sam wybrałeś życie przegrywa. Choćby nie jadąc na wycieczkę 'z normictwem'.
Więc nie los, a twoje s----------e.
  • Odpowiedz
włączam grę sieciową League of Legends, w którą gram już od 7 lat.

Moim celem jest wbicie 30lvl na nowym koncie do oficjalnego zakończenia roku, więc czeka mnie intensywna gra

Hmmm, 7 lat i brak max lvla? Pewnie banixy były ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz