@Hive_pl: Czym są spowodowane problemy z wypożyczeniem i zwrotem hulajnóg? Coś grzebiecie w systemie czy za dużo chętnych czy jeszcze coś innego? Czy przez ten profil można tego typu problemy zgłaszać?
@beer_man: Wszelkie problemy z oddaniem hulajnogi zgłaszaj proszę do naszego supportu na Instagramie lub Facebooku. Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego. https://www.ridehive.com/contact-pl
@Hive_pl Prawidlowo wypozyczona hulajniga po odepchnieciu sie nie ma napedu. Trafiam na takie bardzo czesto. Bateria zawsze powyzej 50%. Rzadko udaje mi sie pozyczyc hulajnige ktora dziala. Co jest przyczyna? Appka, uszkodzona hulajnoga czy blad GPS?
@Hive_pl: użytkuję prywatnie i zawodowo telefony od ponad 10 lat i jak Bóg mi świadkiem w życiu nie widziałem bardziej mulącej aplikacji na iOS niż wasza
@victor89: Brak napędu spowodowany jest uszkodzeniem mechanicznym hulajnogi. Jeżeli odblokowałeś uszkodzoną hulajnogę skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, zwrócimy twoje środki za przejazd. https://www.ridehive.com/contact-pl
Od dzisiaj znajdziecie nasz oficjalny profil na wykopie.
Możecie zadawać nam pytania, zgłaszać problemy i dzielić się swoimi spostrzeżeniami.
#hive #hulajnogaelektryczna #hulajnoga #carsharing #warszawa #wroclaw
Czy przez ten profil można tego typu problemy zgłaszać?
https://www.ridehive.com/contact-pl
https://www.ridehive.com/contact-pl