Wpis z mikrobloga

@Sqbfd: To widać coś źle masz ustawione, Ja na 1060 mam stałe (czasami spada do 55 minimalnie) FPS.
A jak widzisz shadery mam konkretne.
Dla MC też nie dałem tysiąca GB ramu, a jedynie 7GB a i tak korzysta ledwo z 1GB.

Sprawdź sobie Oceanic shader mod.
Może paczka jest jakaś felerna i obciąża niepotrzebnie
  • Odpowiedz
@Sqbfd: @Deadlyo: Ja miałem tak samo, też GTX 1060 6GB. Pomogło...


Spróbuj zoptymalizować świat, może coś to da.
Ja mam takie argumenty JVM
-Xmx5120m -Xms2560m -XX:+TieredCompilation -Xincgc -XX:+UseBiasedLocking -XX:+UseCodeCacheFlushing -XX:+UseStringCache -XX:+OptimizeStringConcat -XX:-UseFastEmptyMethods -XX:-UseFastAccessorMethods -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:MaxHeapFreeRatio=25 -XX:MinHeapFreeRatio=20 -XX:SurvivorRatio=10 -XX:MaxTenuringThreshold=4 -XX:MaxPermSize=512 -XX:UseSSE=4 -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+UseParNewGC -XX:+CMSIncrementalPacing
  • Odpowiedz
@mat759: Mam Win10 własnie
Mi się gra akurat przyjemnie przy 7G Ram w ustawieniach.
Najniżej jak mi fps schodzą to są granice 55 na serwerze i 45 na single.

Na tych samych shaderach, gdzie w wodzie widać odbicie bloków
  • Odpowiedz