Wpis z mikrobloga

nie wiem czemu ci deweloperzy go tak uwielbiają.


@supra107: ale ja wiem, bo nie musisz mieć żadnych umiejętności by robić grafikę. Z tego samego powodu ludzie robią gierki w unity - nie musisz mieć żadnych umiejętności by robić gierki. I potem masz tekie gry wyglądające jak obrazek skrajnie po lewej i zajmujące 5 GB na dysku, przycinające kompa i zajmujące 6 GB ramu w pamięci ¯\_(ツ)_/¯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Kryspin013: zapraszam na tag #gamedev czy #voxele, tam mirki produkują gry czy animacje na unity.

Unity to silnik. Cities skylines, Kerbal space program na tym powstało. Problem w tym że unity ma niski próg wejścia i ludzie puszczają crapy w obieg których szanujący się gamedev by się wstydził pokazać hermetycznej grupie odbiorców, czy jako free gierkę na itch.io . Tylko wiesz w czym problem? Słabą grę poznasz że to unity,
@TymRazemNieBedeBordo: Lel, nie dość, że dałeś się złapać to jeszcze nie zrozumiałeś mojego komentarza. Tak, oczywiście, że wyolbrzymiam. I tak, nie hejtuję narzędzia a samo podejście "programistów" i "projektantów" gier.

Po prostu jak spojrzysz na Steam i to jakim gównem jest zalewany od kilku lat to ciężko nie myśleć inaczej. Jakieś typy przechodzą przez tutorial w Unity. Kradną assety z internetu a Steam to potem wydaje jako grę.

Po za tym