Aktywne Wpisy
Martuchna69 +119
DeutscheGesetze +250
To uczucie, gdy twoi rówieśnicy mają kredyty na dom i pracę na etacie, a ty 45 raz w tym roku jedziesz na zagraniczne wakacje i otwierasz kolejne konto bankowe, bo na obecnym się już nie mieszczą pieniądze. <pięść> <ogień>
Chcesz poznać sposób? Napisz START w komentarzu i wyślę Ci specjalne zaproszenie na spotkanie biznesowe w międzynarodowej sieci luksusowych restauracji. Do boju <pięść>
#frajerzyzmlm
Chcesz poznać sposób? Napisz START w komentarzu i wyślę Ci specjalne zaproszenie na spotkanie biznesowe w międzynarodowej sieci luksusowych restauracji. Do boju <pięść>
#frajerzyzmlm
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zostawiam na
Lepiej zdecydowanie zostawiać na ręcznym.
Jeśli auto na wzniesieniu zostawisz na biegu, to część obciążeń przenosi się na pasek rozrządu. I o ile nie jest to specjalnie istotne w przypadku jednorazowego postoju, to jednak jak będziesz tak robił regularnie, to ryzykujesz tym, że ci ten pasek nie dociągnie do terminu wymiany.
Nie. Zrób eksperyment na jakimś starym trupie, to się przekonasz, że to jest akurat dość istotna sprawa.
Tak, w pewnej części. Większość oporu daje kompresja, ale pasek też jest w ten sposób obciążony.
Kilka razy udało mi się "przeskoczyć" pasek pchając auto na biegu. Ręcznie. Fakt, że starego trupa, ale zawsze.
Pasek nie pękł - właśnie przeskoczył.