Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem synem nauczycielki. Opowiem jak to wygląda od środka.
Mama ma nadgodziny, a jest w robocie mniej czasu niż ja. Oczywiście jest jeszcze sprawdzanie zeszytów i sprawdzianów. Nie liczę jej czasu, pewnie lącznie wychodzi to więcej niż etat. Ale biorąc pod uwagę święta, ferie i wakacje no to sami wiecie.
Zarabia naprawdę nieźle. To ze względu na nadgodziny i staż (mianowania i dyplomowania).
A polska szkoła? No jakiś żart, nauczyciele leją sobie na wszystko, aby tylko przypudrować obraz. Aby tylko nikt nikogo ciężko nie pobił, ale żeby ukrócić gnębienie słabszych to nikt palca nie kiwnie.
Gdy słyszę jacy to oni biedni i najbardziej pokrzywdzeni to jakbym rolników słyszał ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 146
  • Odpowiedz
@Monaco: możesz to rozwinąć? Wydaje mi się że jak jego mama jest zadowolona z pracy i zarobków to nadaje się do tego zawodu bardziej niż pozostali...
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@AnonimoweMirkoWyznania: no właśnie powiedziałeś nam że twoja mama jest beznadziejna nauczycielka brawo XD jeżeli ms tyle czasu to widocznie klepie lekcje ciągle w ten sam sposób i nie rozwija się, no więc się nie dziw czemu akurat twoja mama nie zasługuje na podwyżkę
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: I taka jest prawda, a przynajmniej w zdecydowanej większości. Dobrze pamiętam jacy byli nauczyciele od podstawówki, aż po liceum włącznie. Mniej niż 10% to jednostki stworzone do tej pracy, przejmujące się każdym uczniem itd. w dodatku wyglądali na zadowolonych z życia więc wątpię by bawili się w krzykaczy jak to im mało i mało. Cała reszta to normalni ludzie którzy odwalają swoją robotę jak w każdym innym zawodzie. Oczywiście uważam,
  • Odpowiedz