Wpis z mikrobloga

@Krowa_i_kurczak E32 to jakieś 20k-25k zależnie od stanu samochodu, a E34 można dostać już dużo taniej, bo za 12k-15k wyrwiesz coś, do czego nie trzeba dołożyć drugie tyle, a zwyczajne naprawy na bieżąco
  • Odpowiedz
@NorskArisk: hahaha ale z ciebie masochista, no tak sobie samemu d---------ć w każdym poście, to tylko wyjątkowe dzbany potrafią :D jeżdżę bardzo dużo po europejskich państwach i wygląda na to, że wszyscy kierowcy w całej europie to debile, którzy nie "potrafią ruszać z ręcznego" i stoją na światłach, w korkach i świecą innym tymi stopami... :D jprdl! ty raczej nie jesteś jeszcze kierowcą i mam nadzieje, że nim nie zostaniesz..
  • Odpowiedz
E34 można dostać już dużo taniej, bo za 12k-15k wyrwiesz coś, do czego nie trzeba dołożyć drugie tyle, a zwyczajne naprawy na bieżąco


@NorskArisk: Za taką kwotę to będzie szrot a nie klasyk (jeśli ciekawie wyposażona wyższa wersja silnikowa) lub po prostu normalnie użytkowany samochód (jeśli golas). Nie stać cię na klasyka, krótko mówiąc, bo te zaczynają się raczej czwórką lub piątką z przodu dla takich modeli i nie jest
  • Odpowiedz
@NorskArisk: o ile samochód z automatem nie ma do tego specjalnej funkcji, to nawet instrukcja producenta zazwyczaj zaleca, aby na światłach stać z wciśniętym pedałem hamulca. Przykładowo w mojej Toyocie Auris jest wyraźnie to zaznaczone w instrukcji - zdecydowanie nie powinno się często wciskać guzika "P" lub wrzucania na "N". Wrzucenie ręcznego przy "D" powoduje, że auto próbuje jechać i silnik bez potrzeby pracuje (a nie musi, bo mam start-stop).
  • Odpowiedz
@byferdo: Druga kwestia to, że w samochodach z ręcznym na linkę, w ten sposób bardzo ładnie ją sukcesywnie rozciągamy, ponieważ jest cały czas naprężana przez skrzynię - a później dziwota, że trzeba co zimę ręczny dokręcać i linki zmieniać bo rozciągnięta poza zakres regulacji.
  • Odpowiedz
@su1ik
@ponik_kolny
@jakno
@kfffasny
@affairz Pracowałem jako dostawca w nocy, zaraz po osobach z przeladowanych dostawczakow oraz osobowek że źle ustawionym i światłami które świeciły w księżyc, osoby bez rigczu co na każdych światłach napierdzielaly stopem były najgorsze.
Serio jak jedziesz za kimś kto ci napierdziela światłami jest mocno denerwujące i oslepia. Zwłaszcza w nowych furach w których światła są mocniejsze(nie wiem czy to że względu na
  • Odpowiedz
@ButtHurtAlert: weź sobie instrukcję dowolnej skrzyni automatycznej i przeczytaj czy powinno się na każdych światłach przełączać tryb D na N lub P i jakie to ma przełożenie na żywotność skrzyni - a bez takiego przełączenia hamulca nie puścisz
  • Odpowiedz
@affairz akurat nie mam przy sobie instrukcji tak się składa. Jezdzijcie sobie jak chcecie, ja wychodzę z założenia żeby polepszac kulturę jazdy na polskich drogach bo wszyscy na tym zyskujemy gdy jest mniej spin a więcej zrozumienia.
  • Odpowiedz
W nowych audii i bmw, troche przesadzają z tą mocą tylnych świateł, jak się wieczorem za takim autem stoi to się widno w samochodzie robi i jest to troche irytujące.
No ale to nie wina kierowców.
  • Odpowiedz