Wpis z mikrobloga

@Mescuda Co do tych szafek w szkole to tylko na filmach uczniowie z nich korzystają. Widziałem niedawno że normalnie nikt z nich nie korzysta bo jak masz przerwę w zajęciach 5 albo 10 minut to nie ma czasu na latanie z klasy do szafki i z powrotem tak żeby jeszcze starczyło np na pójście do kibla czy coś.
Ja na żadnym etapie edukacji nie widziałem szkoły która w czymkolwiek przypominałaby tą z tego filmu. Może Ty miałeś więcej szczęścia


@Tosiek14: Moje podbaza i gimbaza wyglądały podobnie, tylko była znacznie mniejsze (więc mniej wypasione, ale wciąż bardzo fajne). I na każdym etapie edukacji miałam swoją szafkę ;3
@Mescuda: Hehe, tak, mam znajomego w USA, który przy każdej okazji się żalił, że rodzice nie posłali go do szkoły prywatnej, tylko musiał chodzić do jakiejś publicznej/stanowej (nie wiem dokładnie, nie znam się). Kiedyś z ciekawości pojechaliśmy do tej jego publicznej szkoły, i serio to u nas w całej Polsce nie ma ani jednej szkoły (prywatnej czy publicznej) która byłaby tak wypasiona. Pomijam jakieś pro laboratoria chemiczne, salę muzyczną, gdzie mają
@Mescuda: @LRF1000W: już nie przesadzajmy, już nie mamy lat 90tych, nikt sobie raczej nie wyobraża żeby w liceum nie było mydła, papieru czy szafek. Jeżeli chodzi o jakieś aktywności to w polskich szkołach jak najbardziej prężnie działają chociażby festiwale licealne (które są w pełni organizowane przez uczniów, a takie UFO w batorym, SOFA w Witkacym, Flak w cervantesie czy festiwal w czadzkim to wydarzenia które są bardzo głośne wśród licealistów
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.