Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 62
Screen w zalaczniku.

Nie wiem ile w tym prawdy, niemniej nie sadzicie, ze wprowadzenie czegos zupelnie odwrotnego daloby lepszy efekt bezpieczenstwa? Piesi teraz zachowuja sie jak swiete krowy w Indiach, wchodza na pasy, sa "nietykalni".

A jednak tonowa skrzynia ma troche dluzsza droge hamowania niz pieszy. Teraz to wchodza bez zastanowienia, bo maja pierwszenstwo, nie kazdy patrzy czy ktos nie jedzie, a wina jest zawsze kierowcy.
Pobierz DellConagher - Screen w zalaczniku.

Nie wiem ile w tym prawdy, niemniej nie sadzicie...
źródło: comment_U23thWaFQhX6OJltIumZ9prQsY52dZUS.jpg
  • 147
@Lil_young: To sobie zrób test hamowania awaryjnego z 50 i z 70. Oczywiście, że prędkość i jazda na pamięć ma tutaj ogromny wpływ. Z 50tki jeszcze od biedy wyhamujesz. Pieszy przy krawędzi w mieście ma pierwszeństwo nad tobą, nie każdy będzie się 3x upewniał, czy wielki panicz w bawarce akurat się przed nim zatrzyma. Ty masz się tym martwić, kierując bierzesz odpowiedzialność za ponad tonę stali.
@Lil_young: Ja nadal stoję za tym, że jakby kierowcy mieli poszanowanie do znaków i prędkości, tych wypadków byłoby mniej. Zresztą co to za odwracanie kota ogonem xD. Panie władzo, bo on wtargnął na drogę, ja wyprzedzałem na lewym i nie zauważył. No co za ludzie panie władzo xD.

Nie wiem stary, dużo jeżdżę po ulicach ościennych w mieście, gdzie jest zabudowany, a przejścia przecinają dwujezdniowe drogi. Dużo więc widzę tej patologii,