Wpis z mikrobloga

Jestem zielony jak shrek w tym temacie także wiem że mogę napisać sporo głupot. Chciałbym spróbować grzybów halucynogennych i czy można zamówić grzybki, takie od razu do zjedzenia? Czym jest grow-kit? We wszystkich sklepach na jakich byłem, są tylko zarodniki i grow kity a mi chodzi o produkt gotowy do spożycia. Czy jest możliwość nabycia go?
#grzyby #grzybobranie #psylocybina #narkotykizawszespoko #narkotyki #zielarstwo
  • 24
  • Odpowiedz
@uczihaobito: W amsterdamie można kupić tzw trufle - to pewien rodzaj grzybów halucynogennych (takie co nie owocnikują, i przez to holenderskie prawo ich nie zakazuje). Działają tak samo jak tradycyjne grzyby, bo mają te same substancje.

Przez internet możesz kupić grzyby, ale tylko nielegalnymi kanałami (tor, btc, pgp)
  • Odpowiedz
@uczihaobito: grzyb grzybowi nie równy ;) Ale zakładajac, że mowa o suszonych grzybach, odmian popularnych typu ekwador, kambodża, b+ etc, to 2-2,5 g suszu powinno być ok. Już poczujesz całkiem nieźle, ale nie wywinduje cię do innej galaktyki od razu ;)
  • Odpowiedz
@uczihaobito @Mozdziezowa Miałem tripa, tak że wszystko wydawało mi się bez sensu. Depresja się na tripe powiększyła do niespotykanego dla mnie rozmiaru. Cała egzystencja była bez sensu, zero barw. Mysli samobójcze. Jedna z najgorszych chwil w moim zyciu. Potem miałem wrażenie jakby to na chwilę wracalo. Nikomu nie polecam. Psychodeliki powinno się brać mając dobre zdrowie psychiczne. Trzeba uważać. Jak chcesz eksperymentować to zaczynaj od 1.5g. Ale ja bym był ostrożny i
  • Odpowiedz
  • 0
@Mazik26 Profesjonalna pomoc xd mam powiedzieć babuni co sprzedaje grzyby przy drodze żeby mnie pilnowała, gdzieś czytałem że otoczenie jest ważne. Może byłeś gdzieś gdzie nie czujesz się dobrze albo brałeś coś przed.
  • Odpowiedz