Wpis z mikrobloga

Czy wg Was zaznaczenie przy poszukiwaniu partnera, że szuka się kogoś z wyższym wykształceniem jest złe? xD Sama studiuję wcale nie gównokierunek i nie wyobrażam sobie, żeby mój partner nie miał chociaż licencjatu i nie zamierzał go nigdy mieć (już pomijam fakt, że raczej celuję w tych z zacięciem naukowym). Pytam, bo jak o tym wspomniałam przy okazji jakiejś rozmowy z #tinder, to koleś z którym rozmawiało się wcześniej całkiem ok, nagle wpadł w szał i wytknął mi że... niektóre fryzjerki mają więcej klasy od kobiet z wyższym wykształceniem. Nie mam pojęcia co ma piernik do wiatraka. Potem dodał, że jak to tak, że przecież należy każdemu dać szansę, że tak się nie rodzi miłość i co za czasy. Mojego stwierdzenia, że przecież nie będę dawać szansy każdemu, bo by mi życia zabrakło i jednak każdy ma prawo mieć swoje wymagania już nie skomentował. Gdyby mnie zwyzywał jakbym powiedziała, że szukam faceta +185 (a szukam) i innym szansy nie daję to bym zrozumiała, ale na wykształcenie wpływ mamy, a ja po prostu nie chcę być z kimś komu na nim nie zależy. #niebieskiepaski to naprawdę aż tak trudno zrozumieć? #rozowepaski co sądzicie?
#badoo #zwiazki #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
  • 347
@girlsgowild: Nie jest złe, ale jest płytkie. Pytanie czego szukasz? Dyplomu czy człowieka? Prawda jest taka że jeżeli naprawdę jesteś ambitną i mądrą, a także wykształconą osobą, to bez zaznaczania że szukasz kogoś z wyższym wykształceniem powinnaś być w stanie po kilku minutach rozmowy bez problemu stwierdzić czy masz do czynienia z otwartym, oczytanym, mądrym człowiekiem, czy niedouczonym bucem. A takim niedouczonym bucem może być też człowiek z dyplomem.