Wpis z mikrobloga

@RedBulik: JA kiedys zamowilem zonie preordera South Parka na Steam. W dniu premiery otrzymalem kod uplay i pani z supportu zdziwiona byla ze to jest jakas roznica xD Dodam ze w momencie zamawiania widnialo ze to kod steam, a w momencie premiery wyedytowali strone na klucz uplay. Dopiero po gownoburzy na mirko oddali pieniadze ;) Od tamtej pory nie korzystam z ich uslug, mimo ze wczesniej uwazalem ich za topowy
  • Odpowiedz
@laik123: Oczywiście nie same święta nas zaskoczyły, a zainteresowanie ofertą, które, żeby Was nie skłamać, kilkakrotnie przekroczyło nasze oczekiwania. W konsekwencji powstały pewne opóźnienia w wysyłce paczek, które w ostatnich dniach systematycznie minimalizujemy. Udało nam się również przywrócić działanie infolinii telefonicznej, więc jeżeli Wasza paczka jeszcze nie została wysłana, zadzwońcie proszę, a na bieżąco zajmiemy się sprawą.
  • Odpowiedz
@Perlo: Pamiętamy tę sytuację. W przypadku oznaczenia, na jaką platformę jest kod, zmuszeni jesteśmy opierać się o informacje podawane przez dostawcę klucza. W tym wypadku wiadomość, że nie będzie to Steam, a Uplay, otrzymaliśmy bardzo późno, a następnie od razu zmieniliśmy informację o tym na karcie produktu. Z naszej strony nie było to w żadnym razie celowe działanie.
  • Odpowiedz