Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@n1troo: to trochę łatwiej bo do start stopa producent wymaga AGM. Polecam więc akumulator o takich samych parametrach jakie masz teraz. Za radą @KKK1337 musiał byś przeprowadzić adaptację nowego aku.
  • Odpowiedz
@boa_dupczyciel: @cypisek84: @n1troo: tak na prawdę, to powinno się najpierw sprawdzić kodowanie w pojeździe. Aku mógł być już wymieniany na model o innych parametrach niż z lini produkcyjnej i kodowanie modułu mogło (powinno) zostać dostosowane do jego parametrów.

Wtedy najlepiej kupić nowy o parametrach, które są zaprogramowane (bo nie trzeba zmieniać kodowania) i pozostaje tylko procedura rejestracji wymiany aku.

No i sama wymiana powinna chyba być przeprowadzona z podtrzymanie
  • Odpowiedz
No i sama wymiana powinna chyba być przeprowadzona z podtrzymanie napięcia, żeby nie trzeba było robić adaptacji czujnika skrętu itp...


@mattcabb: o jej, to nie można odpiąć na chwile aku bo samochodu sie #!$%@? we łbie?
  • Odpowiedz
o jej, to nie można odpiąć na chwile aku bo samochodu sie #!$%@? we łbie?


@boa_dupczyciel: tak. robią nawet osobny przekaźnik, przez który jest zasilane wszystko co nie jest krytyczne dla rozruchu, żeby sterownik mógł sobie to wyłączyć w razie ryzyka rozładowania akumulatora (term 30g-f).

1. If an IBS is fitted, the power management in the DME/DDE monitors the closed-circuit current and the battery status. If the battery charge state is
  • Odpowiedz