Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@robaczek147: W Holandii na rozładunek i załadunek takiej przyczepy schodziła max godzina, dlatego nie było czasu na pieprzenie się w puzzle 3D z opon. Załadunek jak ze zdjęcia to jakieś 3 godziny bawienia się. Firmy kurierskie nie dają #!$%@? o ładny wygląd ładunku, bo liczy się tylko i wyłącznie czas.

@CaleZycieZielony: na oko tak ułożonych opon wchodzi więcej niż normalnie, więc pewnie jeżeli miałbyś wybrać 3h załadunek+1 kurs vs 1h
@Scabbe: robiłem to w Anglii kiedyś. W ciągu zmiany robiliśmy jakieś 4-5 ciężarówek (w 8h) we dwóch.
@dlolb: jeszcze nie tylko chodzi o pojemność, ale tak ułożone są stabilniejsze.
@CaleZycieZielony: dbają o wygląd ładunku, bo jak jest słabo ułożone (widać, że na plandece się odkształca) to mogą odmówić jazdy i będą chcieli żeby było równo. @Mrocb: większe średnicę opon były układane w słupkach, a mniejsze w ten sposób
@dlolb: W taki sposób opon nie układałem ale pracowałem przy załadunkach. Tutaj mamy około 60 opon na samym ekranie (+ - 1 bo trochę nieuważnie liczyłem xD). Zaś w paincie wszystko sobie ładnie pomierzyłem i wyszło mi, że opon ułożonych w słupki powinno wejść 47 (mówimy cały czas tylko o jednym rzędzie) także wejdzie ich trochę więcej. Ale taki sposób układania ma sens tylko na dłuższe dystanse, bo na pewno jeżeli
Swoją drogą to dosyć śmieszne, że przy odształceniu plandeki nie chcą jechać, rozumiem jakby tam było niewiadomo co, ale to są przecież opony i mu tej plandeki za Chiny nie przebiją.


@DiscoKhan: Przepisy i tyle. Wybrzuszona plandeka = wieksza szerokosc pojazdu. Czyli jak dupnie Cie kontrola, zmierza, wyjdzie ze wiecej niz norma - pytanie o pozwolenie na przejazd ponadnormatywny. Brak? Mandat. Plus nie mozesz jechac, dopoki albo nie bedzie pozwolenia (€€€
@krzyzakp: Jesteś pewny, że chodzi tylko o wewnątrz krajowe przepisy? Wiem, że u nas w kraju takie coś regularnie przechodzi, zresztą nie tylko u nas, w UK też. W kurierce nie widziałęm nawet jednej ciężarówki z plandeką BEZ wypukłości. Łatwy cel także aż dziwne, że nie płacą regularnie kar.
@robaczek147: @dlolb: Tu naliczyłem 57 w warstwie, a siatka wg opony w lewym dolnym rogu daje 48, czyli 18,75% wzrostu ładowności. Miedzy warstwami w naczepie (warstwy wzdłuż osi podłużnej naczepy) nie ma różnicy między ułożeniami. Domyślam się, że opony są na tyle lekkie, że dodatkowe ~19% nie przekracza pełnej ładowności.

eloar - @robaczek147: @dlolb: Tu naliczyłem 57 w warstwie, a siatka wg opony w lewym ...

źródło: comment_VBpEAQs0uLn0ZGM1OPnJqavccnDier5k.jpg

Pobierz
@DiscoKhan: Well, przepisy sa unijne i tyle. Co poza unia, to juz inna sprawa. W Rosji pewnie w łape i spokoj.
Troche lata tego z wybrzuszona plandeka, ale popatrz na ilosc tirow na drogach vs. ilosc policji/BAG(Niemcy)/ITD(Polska) i oszacuj jakie sa szanse.. Poza tym czasem to co widzisz na trasie, to po prostu plandeka od pedu powietrza sie nadyma..
@DiscoKhan: Ciebie to tam nie musialo interesowac, powinno kierowce i to on odpowiada za to co i jak wiezie.. W teorii powinien Was cisnac, zeby bylo zgodnie z przepisami, ale wiadomo jak to z praktyka w zyciu...