Wpis z mikrobloga

@Goglez: Tutaj znajdziesz informacje o aktywacji usługi Przelewy24 https://allegro.pl/pomoc/faq/jak-wlaczyc-usluge-przelewy24-w-allegro-finanse-rKMkk20yaFn A dlaczego wymagamy potwierdzenia dokumentów? Dlaczego weryfikacja wymaga przesłania dokumentów? Operator płatności zobowiązany jest do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego (zgodnie z Ustawą z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu). Podstawowe środki bezpieczeństwa finansowego to między innymi weryfikacja tożsamości klientów oraz ustalenie beneficjenta rzeczywistego. Dokumenty zostaną usunięte po zakończeniu weryfikacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@allegro_pl: nigdy w życiu nie wysyłacie im żadnych dokumentów. Nikt nie usunie was z bazy danych, wasze dane bedą latały po darknecie jak szalone. A przelewy jak i allegro rozłożą ręce i wam nie pomogą. Pod stołem podzielą się hajsem. Politycy przepisują listy poparcie do wyborów i czują się bezkarni bo raz złożyliśmy przed laty na listach podpis. Życie jest brutalne więc dbajcie o swoje dane ;)
  • Odpowiedz
@allegro_pl:
Witam, sprzedałem produkt na allegro lokalnie, kupujący zapłacił przez przelewy24, nie aktywowałem płatności przez przelewy24 tylko payU.
Nie mogę zwrócić kupującemu pieniędzy bo nie ma płatności na liście.
Nie mogę aktywować konta przelewy24.
Nie chcę korzystać z przelewy24.
Jak wyłączyć możliwość płacenia przez przelewy24 na moich aukcjach?
Co wy odpindalacie z tym portalem?
Jaki macie plan na przyszłość i dlaczego tak zniechęcacie sprzedających do korzystania z waszego serwisu?
Poprzewracało Wam
  • Odpowiedz
@mnemic666:
To jest masakra. Mam to samo. Pierwszy raz pieniądze wpłacone przez kupującego trafiły do Przelewy24, zamiast do PayU. Przelewy24 nigdy nie aktywowałem, a teraz mam problem z wypłatą pieniędzy, bo chcą skan mojego dowodu osobistego, chociaż regulamin mówi, że wystarczy weryfikacyjny przelew 1 zł i podanie danych w dostepnym na stronie Allegro formularzu. Przelew zrobiłem, dane podałem i dalej konto Przelewy24 mam nieaktywne i nie mogę wypłacić pieniędzy. Złodzieje pieprzone.
  • Odpowiedz
@pawel1710: Dokładnie. Przelew zrobiony, dane podane (bez wysyłania skanu dowodu, bo z informacji podanej - osoba prywatna nie musi tego robić), dni mijają, a pieniędzy nadal nie można wypłacić (mimo tego, że kwota wpłacona już została jakiś czas temu zwrócona przez przelewy24). Co zmiana to tylko gorzej i gorzej. Niestety...
  • Odpowiedz
Jeb..ni złodzieje ojeb..li mnie na 250 zł. Trudno, jakoś to przeżyje, nie tyle człowiek w życiu stracił, ale już nigdy więcej u tych złodziei nic nie wystawię i będę im psuł opinię gdzie się tylko da.
  • Odpowiedz
wystarczy zadzwonić do przelewy24 i ich troszkę ponaglić :) po telefonie pani z infolinii od razu włączyła mi możliwość wypłacenia wpłat
  • Odpowiedz