Aktywne Wpisy
![rozdartapyta](https://wykop.pl/cdn/c3397992/rozdartapyta_DE00H966vA,q60.jpg)
rozdartapyta +7
Ciekawi mnie co ostatecznie przesądza o udanej próbie s. Faktyczna depresja, która może powodować że przecież nie potrafisz niemal wyjść z łóżka i każda czynność cię przerasta. Czy może jakiś impuls jednak niezwiązany z tą chorobą, bo jednak biorąc pod uwagę dostępne opcje faktycznie trzeba tego impulsu i podjęcia działań - co więcej wbrew instynktom i logice człowieka? Może geny? Albo chłodna kalkulacja, że tu i teraz? Tak sobie myślę o tych
![rozdartapyta - Ciekawi mnie co ostatecznie przesądza o udanej próbie s. Faktyczna dep...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/57873a316bf16280802d1b35d157a05fd00b8becd9d8643ac30abe96e1928cc8,w150.jpg?author=rozdartapyta&auth=cbb5ccb2afd7eb7582f818cce17e1d55)
źródło: 50226168_1189498267883270_3884378472725872640_o
Pobierz![njdnsjdnjs](https://wykop.pl/cdn/c0834752/10953cb5e8efc04ff1dc9a5ae43be6e33f29405d7927f81bdcf66192b179b8d4,q60.jpg)
njdnsjdnjs +55
a tak wgl to powiedziałam dziś komplement randomowemu chłopowi w pracy i widać było jak mu się miło zrobiło
wholesome to było (。◕‿‿◕。)
wholesome to było (。◕‿‿◕。)
Na długo przed Falloutem (czyt. Skyrimem) 76 od Bethesdy, Interplay pracował nad wydaniem ambitnej gry MMO osadzonej w realiach Fallouta, pełnej zagadek, ciekawych questów i znanych motywów. Nad tym projektem pracowało wielu twórców oryginalnej gry, np. Chris Taylor, Jason Anderson czy Mark O’Green.
Gra miała ogromny potencjał, ale Bethesda nie dopuściła do jej wydania, bo nie leżało to w jej interesie. Zamiast tego rzucała kłody pod nogi Interplayowi, dzięki czemu mogła przejąć całą markę właściwie za darmo (wycena samych tylko praw do MMO to 50 000 000 $) . Cytując Andersona (jednego z głównych twórców Fallouta, jak również Arcanum i Vampire The Masquarade: Bloodlines):
“It was impossible to get anything approved through Bethesda,” he told GamesTM. And when he looked at the stringent terms of the contract, “it became very clear to me that Bethesda had no intention of ever allowing Interplay to actually create an MMO.”
#gry #pcmasterrace #crpg #fallout #bethesdasucks #ciekawostki #historia
źródło: comment_PdQjq1q5e1fvNysjZZwwNmr3bTGuYDLy.jpg
Pobierzźródło: comment_mQgmYPjsu9TvuPP9sQEwmKSc8GMUthQR.jpg
Pobierzźródło: comment_5qsempINEwKbbshmgFgerod34uB7SkxJ.jpg
Pobierz