Wpis z mikrobloga

Wielu mówi, że #gamedev to ciężki kawałek chleba, a zarobienie na swojej pierwszej grze jest ciężkie! Tak naprawdę ograniczają tylko rynek i blokują nowych przed wejście w świat #programowanie i tworzenia gier.

Pierwsza wydana gra i mega sukces pieniężny (trochę #chwalesie ) na zdjęciu zarobek ze sprzedaży gry w pierwszym dniu po premierze! #programista15k może się schować.

Gra stworzona w około 200h czyli niecały miesiąc pracy, a w 1 dzień zarobiłem na niej więcej niż zwykły robol w 12 miesięcy nie mając wielkich umiejętności i wiedzy w tworzeniu gier, a tutoriale z #unity3d pomogły. Nazwy nie podam bo oceny byłyby specjalnie zaniżane, ale na jaką platformę możecie wywnioskować po zdjęciu #ios .

Więc panowie z #gamedev nie gadajcie, że jest tak ciężko tylko bierzcie się do roboty! Bo rynek nie jest wysycony i nie trzeba mieć wielkiego studia, żeby zarobić godziwe pieniądze.
Pobierz
źródło: comment_Z3MqAbccJFkJthcqhm6HpDSzR3NZTjbU.jpg
  • 69
@toshibaas:
1. tylko ios czy tez android?
2. na czym zarabiasz, reklamy czy jakies rzeczy do kupienia w grze?
3. promowales cos ale jezeli tak to uzywales platnych reklam czy spamowals gdzie popadnie a moze nie robiles nic w tym kierunku
4. wyslij link do gierki na pw albo gdziekolwiek(sama gierka kolo dupy mi wisi), interesuje mnie zachowanie ludzi dzieki ktorym ta forse masz
Chyba ze to bait
@LaserRock46AND2: Oczywiście że b8, jak wszystko na tym portalu. Pewnie jutro idzie kupić samochód (na który zbierał parę miesięcy) albo co, dlatego wypłacił tyle kasy, położył na komputerku i zrobił zdjęcie.

Gdy zaczynasz mieć trochę więcej niż przeciętna osoba, to zaczynasz się bać o to, że możesz to stracić - a chwalenie się na gównoportalu ze śmiesznymi obrazkami to jedna z głupszych rzeczy, jakie można zrobić.