Wpis z mikrobloga

Wielu mówi, że #gamedev to ciężki kawałek chleba, a zarobienie na swojej pierwszej grze jest ciężkie! Tak naprawdę ograniczają tylko rynek i blokują nowych przed wejście w świat #programowanie i tworzenia gier.

Pierwsza wydana gra i mega sukces pieniężny (trochę #chwalesie ) na zdjęciu zarobek ze sprzedaży gry w pierwszym dniu po premierze! #programista15k może się schować.

Gra stworzona w około 200h czyli niecały miesiąc pracy, a w 1 dzień zarobiłem na niej więcej niż zwykły robol w 12 miesięcy nie mając wielkich umiejętności i wiedzy w tworzeniu gier, a tutoriale z #unity3d pomogły. Nazwy nie podam bo oceny byłyby specjalnie zaniżane, ale na jaką platformę możecie wywnioskować po zdjęciu #ios .

Więc panowie z #gamedev nie gadajcie, że jest tak ciężko tylko bierzcie się do roboty! Bo rynek nie jest wysycony i nie trzeba mieć wielkiego studia, żeby zarobić godziwe pieniądze.
toshibaas - Wielu mówi, że #gamedev to ciężki kawałek chleba, a zarobienie na swojej ...

źródło: comment_Z3MqAbccJFkJthcqhm6HpDSzR3NZTjbU.jpg

Pobierz
  • 69
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MrBoston: @kuszet: serio trzeba wam juz wszystko tlumaczyc jak dzieciom? Przeciez nie spuchlem dlatego, ze koles sobie zarobil, tylko dlatego ze nazywa nas januszami, BO POLOZYL SOBIE NA STOLE PIENIAZKI I BEDZIEMY MU ZAZDROSCIC I NA ZLOSC OCENIAC NEGATYWNIE GRE XD
  • Odpowiedz