Wpis z mikrobloga

@audiokoks: No widać, że nie rozumiesz. To są pozorne oszczędności, wyda mniej przy dystrybutorze, a oszczędności zostawi u mechanika. Zresztą, o czym my tu mówimy:

"Autogas is the third most popular automotive fuel in the world, with approximately 16 million of 600 million passenger cars powered using the fuel, representing less than 3% of the total market share."
  • Odpowiedz
@audiokoks: trzecim, ale to ciągle tylko 3% całości xD.

Co się psuje? wszystko. Zaczynając od mózgu właściciela, następnie podzespoły mechaniczne samego auta - czy to przez źle wyregulowany gaz, czy przez słabą jakość elementów - nie wiem. Wiem, że koncerny wydają miliardy dolarów, by silnik chodził na benzynie i dla własnego dobra lepiej tego nie zmieniać. Chcesz oszczędności - kup mniejsze auto lub diesla. Chcesz sportowe auto - żyj z
  • Odpowiedz
@audiokoks: Kup sobie corsę GSI z gazem. Pociskaj trochę, okaże się że dawka była za uboga, wypaliło zawory. Za 2000 zł robisz ją na Tiptop. I wszystko spoko, na gazie i tak zaoszczędzisz dużo.

Kup Maseratti BiTurbo (jak było tanie) zainstaluj gaz, pojeździj pół roku, zjeb sprężarki i zawory bo dawka za uboga, płacz że remont 20k pln....

Stąd te pozorne oszczędności przy zakładaniu gazu do drogiego auta.

@PomidorovaLova
  • Odpowiedz
podzespoły mechaniczne samego auta - czy to przez źle wyregulowany gaz, czy przez słabą jakość elementów - nie wiem

nie wiem


@Student_AWAS: I tyle w temacie. Nie znasz się na czymś? Nie potrafisz udowodnić swoich racji? To się po prostu nie udzielaj.
  • Odpowiedz
Kup sobie corsę GSI z gazem. Pociskaj trochę, okaże się że dawka była za uboga, wypaliło zawory


@aarahon: Instalacja nowej generacji nie dopuści do ubogiej mieszanki, wiesz czemu? BO KORZYSTA Z J-----J SONDY LAMBDA. W nowych autach często są po trzy, cztery sondy. Nie ma najmniejszej możliwości wypalenia zaworów/gniazd zaworowych przy instalacji 5, 6 czy nawet 7 generacji. Kolejny ekspert...

Kup Maseratti BiTurbo (jak było tanie) zainstaluj gaz, pojeździj pół roku,
  • Odpowiedz
@audiokoks: Mi się po prostu nie chce, prowadziłem takie dyskusje wielokrotnie, jak mówię, LPG to stan umysłu, dla was gaz to świętość, nie dlatego, że daje wam możliwości oszczędzania, on daje wam w ogóle możliwość jeżdżenia, bo inaczej większość gazowców ganiałaby PKSem - ale że teraz się trochę w Polsce poprawiło to pojawiają się takie kwiatki jak ten Mustang, czy inne w miarę nowe auto z tym dziadostwem.

Aha, jak
  • Odpowiedz
@audiokoks: Tak, bo każdy kupuje sondę lambda jak się zepsuje. Wykręcenie jej i założenie kawałka metalowej rurki kosztuje 50 zł, nowa to ponad 350 zł, jak myślisz którą opcję wybierze ktoś to taką corsę sprzedaje? Nie mówiąc o tym że jak mamy w oplach dwie sondy to błędy drugiej wskazują na katalizator a ten tani nie jest.

Uczepiłem się ubogiej mieszanki bo to najczęstsza przyczyna awarii silników z powodu lpg,
  • Odpowiedz
@audiokoks: Umiesz czytać? łącznie da to ok 50-60K na rok. Nie mówię, że to jakieś wielkie przebiegi, ale pochwal się ile sam robisz ( ͡° ͜ʖ ͡°). Inna sprawa, że nawet jakbym robił 2x to bym kupił diesla, a nie LPG.

Przestań mi gadać o jakimś dbaniu o instalacje xD, normalne auta (bez LPG) jeżdżą całe swoje życie bez dotykania układu paliwowego, a ty znowu mi
  • Odpowiedz