Wpis z mikrobloga

@insystem: cos sie zmienilo w sprawie płac od ama? slyszalem ze dobre premie dostaliście, czy to prawda? :D


@stg44: Zdefiniuj dobre premie :> W płacach średnio. Dalej na podstawie około 2600 brutto + dodatek językowy 400 brutto. Cała reszta to premie i nagrody z oszczędności.

U mnie trochę się ruszyło, bo od listopada nie pracuje jako operator a obsługa techniczna systemu :)
@insystem: Jak się ustosunkujesz do pomysłu przerzucenia wszystkich połączeń pod 112, z jednoczesną likwidacją dotychczasowych numerów alarmowych?


@Tomcio_W: Numery nie będą likwidowane, dalej pozostaną. Ruch z nich będzie kierowany na numery podkładowe właściwe dla Centrów Powiadamiania Ratunkowego.

Co do samego pomysłu - ciężko mi się wypowiedzieć. Widzę jak działają poszczególne numery alarmowe od wewnątrz 999, 998, 997, 112. Każda zmiana ma swoje dobre i złe strony. Każda ze służb oprócz
@insystem: Sorki za usunięcie poprzedniego wpisu - przypadkowe kliknięcie. Dobrze że chociaż go zacytowałeś.

No cóż, chciałbym żeby było tak jak mówisz. Moje dotychczasowe doświadczenia w pracy w jednej z "dziewiątkowych" służb podpowiadają mi jednak, że to będzie katastrofa... Sam nigdy nie skorzystałem z numeru 112, bowiem uważam że w aktualnym systemie prowadzi to tylko i wyłącznie do wydłużenia reakcji odpowiedniej służby. Chciałem jednak poznać opinię Twoją, jako pracownika CPR'u, bo
Sam nigdy nie skorzystałem z numeru 112, bowiem uważam że w aktualnym systemie prowadzi to tylko i wyłącznie do wydłużenia reakcji odpowiedniej służby.


@Tomcio_W: Tu mogę się nie zgodzić. Mam przykład z autopsji z Poznania. Na połączenie z 997 czekałem ponad 2 minuty. Średni czas odbioru zgłoszenia na 112 to około 8 sekund w skali kraju (dane za 2017 r. ). Możemy się spierać na temat tego jak wyglądają formatki ze