Jako że mija już miesiąc od ogłoszenia awarii internetu i telewizji, 22 dzień w którym zauważyłem problemy postanowiliśmy wysłać kartkę do UPC - "rocznice" są ważne i należy je świętować. Małe statystyki: - mam otwarte 7 reklamacji - termin rozpatrzenia pierwszej mija 11.05 - otwarte dwie skargi na pracowników - wykonane 23 połączenia na infolinię o łącznej długości 252 minut. - "termin usunięcia awarii uległ zmianie na..." Termin był przekładany 10 razy, na raz najdłużej o 8 dni #365dniawariinetawupc #upc #januszebiznesu
@wielka_glowwa: samemu na pewno nic nie wskórasz, a na pewno nie wysyłaniem kartek, które trafią do pani z recepcji a ta je jebnie do kosza. Nigdy nie byłem w takiej sytuacji - ja bym się udał do rzecznika praw konsumenta po poradę
@wielka_glowwa: pismo jak 3-4 klasa podstawówki, taki mix poprawnej kaligrafii z niewyćwiczoną ręką... człowieku trenuj pisownie i wypracuj sobie własny charakter pisma...
@wielka_glowwa: a mi właśnie podnieśli za darmo prędkość z 60mbps do 250. Przez niemal rok jedna awaria i kilkukrotne chwilowe przymulenia. Przy czym infrastruktura odziedziczona po innej sieci.
Małe statystyki:
- mam otwarte 7 reklamacji
- termin rozpatrzenia pierwszej mija 11.05
- otwarte dwie skargi na pracowników
- wykonane 23 połączenia na infolinię o łącznej długości 252 minut.
- "termin usunięcia awarii uległ zmianie na..." Termin był przekładany 10 razy, na raz najdłużej o 8 dni
#365dniawariinetawupc #upc #januszebiznesu
Nie jest to przypadkiem czarny PR Vectry, bo im klienci uciekają do UPC?
chyba ktos z UPC widzial ten watek :)