Wpis z mikrobloga

Jako że mija już miesiąc od ogłoszenia awarii internetu i telewizji, 22 dzień w którym zauważyłem problemy postanowiliśmy wysłać kartkę do UPC - "rocznice" są ważne i należy je świętować.
Małe statystyki:
- mam otwarte 7 reklamacji
- termin rozpatrzenia pierwszej mija 11.05
- otwarte dwie skargi na pracowników
- wykonane 23 połączenia na infolinię o łącznej długości 252 minut.
- "termin usunięcia awarii uległ zmianie na..." Termin był przekładany 10 razy, na raz najdłużej o 8 dni
#365dniawariinetawupc #upc #januszebiznesu
w.....a - Jako że mija już miesiąc od ogłoszenia awarii internetu i telewizji, 22 dzi...

źródło: comment_9VP9QNb8dKM4BrZpM76jsOv9bdVoS29q.jpg

Pobierz
  • 130
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wielka_glowwa: a to nie jest tak, że w miastach jedyny wybór to UPC lub Vectra? I jak czyta się opinie to zawsze UPC wypada lepiej niż Vectra.

Nie jest to przypadkiem czarny PR Vectry, bo im klienci uciekają do UPC?
  • Odpowiedz