Wpis z mikrobloga

Jako że mija już miesiąc od ogłoszenia awarii internetu i telewizji, 22 dzień w którym zauważyłem problemy postanowiliśmy wysłać kartkę do UPC - "rocznice" są ważne i należy je świętować.
Małe statystyki:
- mam otwarte 7 reklamacji
- termin rozpatrzenia pierwszej mija 11.05
- otwarte dwie skargi na pracowników
- wykonane 23 połączenia na infolinię o łącznej długości 252 minut.
- "termin usunięcia awarii uległ zmianie na..." Termin był przekładany 10 razy, na raz najdłużej o 8 dni
#365dniawariinetawupc #upc #januszebiznesu
w.....a - Jako że mija już miesiąc od ogłoszenia awarii internetu i telewizji, 22 dzi...

źródło: comment_9VP9QNb8dKM4BrZpM76jsOv9bdVoS29q.jpg

Pobierz
  • 130
@d0t3r: dobra teraz spojrzalem i faktycznie to prawda, ale napisalem ze swojego doswiadczenia tylko.. i jestem troche w szoku, bo u mnie internet nigdy nie mial przetwy, raz cos bylo z telewizja to byli u mnie po 3 godzinach :D takze jestem ciekawy tej calej sytuacja, co poszlo nie tak? :D
@wielka_glowwa Problem techników z UPC jest taki że 1/50 ma Miernik z DOCSISem ponieważ takie urządzenia kosztują kupę kasę i pan technik który przychodzi podpiac usługę ma za zadanie podłączyć modem pod gniazdo, które po prostu wykręca i zakłada filtr Trateca lub Teleste, znajduje kabel na dole w skrzynce za pomocą szukacza par za 100 zł i podpina następnie kabel HDMI między dekoderem a TV.

Między technikami UPC/Vectry/Multimedi i innych operatorów jest
kamikaze - @wielkaglowwa Problem techników z UPC jest taki że 1/50 ma Miernik z DOCSI...

źródło: comment_pSNQHKvLSjRlBTq7RLQlOkcP6olk1gew.jpg

Pobierz