Wpis z mikrobloga

@marian1881: testowaliśmy z 4 różne, przy kaźdym był komentarz że rower niedostępny, potem "oddałam" swój i bez problemu wypożyczyłam jeden z tych co wcześniej rzekomo był niedostępny ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Awerfg: faktycznie, było zakładane na multisport, dzięki.

@Wykopaliskasz: @marian1881: @beer_man: pomęczę Was jeszcze skoro się wypowiadaliście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wypożyczyłam tylko 1 rower, pojechałam i na stacji nie było wolnego stojaka, zamek nie chciał się odblokować, ale znalazłam stację przez GPS i dokonałam zwrotu roweru - w historii aplikacji mobilnej mam zarejestrowany czas 17min -> wszystko git mimo że rower fizycznie nie jest
@kijanka23: Zgodnie z regulaminem powinnaś zabezpieczyć rower, a jeśli zaginie z powodu nieodpowiedniego zabezpieczenia, to odpowiadasz. Jeśli nie ma wolnego stojaka, to trzeba przypiąć go obejmą, do której kod dostałaś przy wypożyczeniu. Ostatecznie, jeśli jest problem z zabezpieczeniem, to trzeba zadzwonić na infolinię i oni powiedzą, jak zabezpieczyć.

To teoria z regulaminu. Nie wiem, jak to wygląda w praktyce. Nie wiem, czy rzeczywiście kazaliby Ci płacić za ukradziony rower.
@kijanka23: Z tą infolinią jest problem. Dają za mało pracowników przy telefonie. Mój rekord czekania to ponad 15 min. Na szczęście nie płacę dodatkowo za połączenia.

Miej nadzieję, że następna osoba, która będzie pożyczać rower, wypożyczy go w systemie, a nie po prostu sobie weźmie i pojedzie. Czasem spotykam nieprzypięte rowery, ale zawsze je wypożyczam w systemie przed wzięciem.