Wpis z mikrobloga

@arkadiusz97: Ja nawet przez pewien czas studiowałem dziennie i pracowałem na pełny etat. Oczywiście wymagana elastyczność w pracy i rozsądni prowadzący. I to na jednej z lepszych uczelni. Jednym słowem - da się, ale tylko w ostateczności. Aktualnie studiuję zaocznie i pracuję i to też wcale nie jest proste jesli uczelnia nie jest jakimś Horyzontem czy czymś tam. Główny problem stanowi fakt, że kodzisz 8h, przychodzisz do domu i jeszcze minimum
A na co kucowi/piwniczakowi wolny czas? Co niby miałby z nim robić?


@VeloDron: Jak to co? Trollować na Wypoku( ͡° ͜ʖ ͡°)

studia są warte zachodu jeżeli są konkretne.


@BobBuilder: Co dokładnie masz na myśli? Chodzi Ci o sam kierunek czy o konkretne uczelnie?
@arkadiusz97: miałem zjazdy co 2 tygodnie, uczelnia prywatna (PJATK w Gdańsku - kierunek: Informatyka). Jak była sesja to brałem urlop by się pouczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dało radę.
@arkadiusz97: ogarnialem bez problemu, praca i studia rownoczesnie swietnie sie lacza. Na studiach masz dodatkowa motywacje do nauki bo czesto material pokrywa sie z tym co robisz w pracy, a w pracy ziomeczki tlumacza Ci rzeczy ktorych nie zdazyles zakumac/przecwiczyc na zajeciach. Do tego networking z obu stron, swietna sprawa. Tylko postaraj sie o dobre te studia.
@arkadiusz97: Bardziej mi chodzi o to, że będąc na wydaję mi się, że sporej ilości rozmów o pracę nikt mnie nie pytał o wykształcenie, a raczej były weryfikowane moje umiejętności. Nie zrozum mnie źle. Trzeba mieć podstawy w teorii, ale to jest coś co przychodzi z doświadczeniem zaś patrząc na moją uczelnie (co nie skończyłem) to jest tylko maszynka do zarabiania pieniędzy. Zakuć, zdać, zapomnieć. Sylabus z niektórych przedmiotów mieliśmy z
@arkadiusz97: Sorki, że jeszcze raz wołam, ale edytować już nie mogę. W każdym razie gdybym pewnie wpierw poszedł na studnia później w zawód to zapewne studia zabiłyby mi pasję. Czułem, że tylko siedzę tam aby odbębnić swoje, a nie po to by dostarczyć coś fajnego.