Wpis z mikrobloga

  • 1
Noszzz kuuurwaaa. Prawie 2 tygodnie temu wysłałem do epica ticketa z pytaniem, czy czelendże z obecnego karnetu będzie można zrobić również w kolejnym sezonie, czy też wygasną. Teraz mi odpisali:

Witaj,

Dziękujemy za skontaktowanie się z zespołem wsparcia gracza Epic Games.

Przepraszamy za opóźnioną odpowiedź, wynika to z niedawnego napływu zgłoszeń, staramy się poprawiać czas reakcji i przepraszamy za niedogodności tym spowodowane.

Czy możesz dać nam znać, czy ten problem nadal występuje?

Podaj także wszelkie istotne szczegóły, które mogą pomóc w naszym dochodzeniu, takie jak nazwa konta Epic Games, PSN ID lub tag gracza Xbox Live oraz wszelkie komunikaty o błędach, które otrzymujesz.

Chcielibyśmy również poprosić o dołączenie do odpowiedzi wszystkich ewentualnych zrzutów ekranu dotyczących tego problemu, ponieważ pomoże nam to skuteczniej zbadać problem.

Dziękujemy za współpracę,

Pozdrowienia

Kalamati 

Player Support 

http://epicgames.com


2 tygodnie i nawet nie otworzyli zgłoszenia, tylko wysyłają odpowiedź z automatu, która nie ma sensu...
#fortnite
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kliko: Ponieważ battle pass season 2 polega na tym, że jest aktualny podczas season 2. W karnecie masz pokazane odliczanie, nikt nie będzie dorabiał drugiej zakładki dla osób z poprzednim karnetem. Do tego w poprzednim sezonie działało to w ten sam sposób (i działa to w każdej innej produkcji z battle passami, np. Dota 2).
  • Odpowiedz