Wpis z mikrobloga

W nawiązaniu do wpisu:
https://www.wykop.pl/wpis/30044655/jedna-z-rzeczy-ktora-mnie-brzydzi-jest-oszukiwanie/

Pani do mnie wróciła, tablet wrócił z naprawy. Poszliśmy razem do salonu i zacząłem rozmawiać z pracownicą. Pracownica na moje stwierdzenie, że tablet był używany oświadczyła, że to niemożliwe. Włączyłem zwracany tablet i okazało się, że łączy się z siecią wi-fi sklepu... zahasłowaną. Także nie zgodziłem się na odbiór i umówiliśmy się że przyjdziemy z panią Ireną jak będzie kierownik. W międzyczasie wysmażyłem reklamację. I tu pytanie mam do mireczków spod tagu #prawo czy taka reklamacja ma szanse być rozpatrzona pozytywnie? Treść poniżej:

Wrocław, 05.03.2018
T‑Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa.
NIP 526-10-40-567

Irena**
Wrocław
PESEL: 34
******

Reklamacja

W dniu 09.02.2018 zawarłam z państwem umowę o nr 11
** dotyczącą usługi mobilnego internetu wraz z tabletem. Oświadczam że w momencie składania oświadczenia woli o zawarciu umowy nie miałam świadomości pełnej wysokości rat za dostarczony sprzęt oraz działałam pod wpływem błędu. Jestem osobą w podeszłym wieku i nie rozumiem działania współczesnej technologii ani nie potrafię korzystać z internetu. W związku z tym na podstawie Art. 84. § 1. kodeksu cywilnego chcę odstąpić od zawartej umowy bez ponoszenia kosztów kar umownych. Oświadczam, że zgodnie z Art. 84. § 2. gdybym posiadała pełną wiedzę na temat zawieranej umowy nie zdecydowała bym się na jej podpisanie.
Ponadto sprzęt dostarczony mi wraz z umową (Lenovo Tab 4 8 IMEI 86
*) już w dniu sprzedaży był niesprawny co udało mi się stwierdzić dopiero z pomocą osoby młodszej po powrocie do domu. Sprzedawca zaprezentował mi włączony tablet i oświadczył, że nie ma czasu pokazywać mi jak on działa. Następnie w dniu 14.02.2018 zostawiłam w/w tablet do naprawy w salonie (nr naprawy 4954395). W dniu 28.02.2018 udałam się po odbiór sprzętu ze znajomym który po raz kolejny potwierdził, że sprzęt sprzedany mi na raty jest używany. Podczas testowania sprzętu połączył się samoczynnie z siecią wi-fi zabezpieczoną hasłem, chociaż według osoby która chciała mi wydać ten sprzęt nigdy nie był on otwierany ani używany na terenie salonu.
Mając na uwadze powyższe wnoszę o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron bez ponoszenia przeze mnie kosztów kary umownej. Proszę wziąć pod uwagę mój wiek oraz całkowity brak wiedzy o internecie oraz działanie pod wpływem błędu w momencie zawarcia umowy.

Z poważaniem
Irena
**
jono - W nawiązaniu do wpisu:
https://www.wykop.pl/wpis/30044655/jedna-z-rzeczy-ktor...

źródło: comment_q1JfPgkszmAooC4WtmY5YoEjKuH7AN9j.jpg

Pobierz
  • 85