Aktywne Wpisy

annlupin +37
źródło: annlupin0099987
Pobierz
annlupin +4
a jakie muzyczki do wina wicowie
źródło: annlupin6789098
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: annlupin0099987
Pobierz
źródło: annlupin6789098
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
– Całkiem fajny projekt. Nawet nieźle wygląda – ocenia Przemysław Lewicki, który przyjechał na zlot z Zamościa, choć jest nieco zawiedziony. – Myślałem, że dziś zobaczę nieco więcej, niż tylko te szkice.
Na „nieco więcej” trzeba jeszcze poczekać. – Za rok przedstawimy kompletny projekt motocykla, za dwa lata prototyp – zapowiada zastępca burmistrza. Projekt wznowienia produkcji wueski będzie realizowany przez Lubelski Klaster Motoryzacyjny i Maszynowy. Ma to być motocykl w stylu supermoto.
W planie są już kolejne wersje: z 45-konnym silnikiem o pojemności 250 ccm oraz mocniejsze: 90 KM i 550 ccm oraz 180 KM i 1000 ccm. Pierwsza maszyna ma być wyposażona w 5-biegową skrzynię, potem mają się pojawić bezstopniowe, automatyczne z przekładnią CVT. Motocykl ma powstawać w wersji turystycznej, rekreacyjnej i sportowej.
Przypomnijmy, że Urząd Miasta Świdnik zamawia już biznesplan całego przedsięwzięcia i tzw. studium wykonalności. – Chcemy dogłębnie zbadać rynek. Zamierzamy także zbadać projekt pod kątem technicznym, technologicznym, ekonomicznym. Studium wykonalności pokaże na co jest zapotrzebowanie – dodaje Piotrowicz.
Miasto potwierdza, że jest kilka firm zainteresowanych wyłożeniem gotówki na reaktywację marki WSK. Nowy motocykl ma być w minimum 90-proc. konstrukcją polską.
#ciekawostki #motocykle
źródło: comment_CTD59rLuBSVvjuKZjKexPtnb7eYf6nXN.jpg
Pobierz@Rezonator: brzmi jak marzenia o podboju rynku z niczego w parę lat.
Gx
@HetmanPolnyKoronny: przecież to jest do wyciągnięcia dotacji a nie sprzedania czegokolwiek...
Kasa przeplynie przez urząd, jakaś fundację przedsiębiorczości, wydadzą to na analizy, opinie, projekty, zbudują prototyp żeby Wiadomości puściły materiał że Polska wstaje z kolan i projekt do zamknięcia.
Nikt z Chinami w modelach do 30k nie jest już w stanie konkurować no chyba że chcesz konkretną "markę". BMW
@Gixaar: będzie polskie G450x (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Jest to akurat fajne
Jeśli w ogóle ma to dostać homologację...
No, praca łańcucha ma wielkie znaczenie w klasie 125 :-)
Poza tym w ustawieniu osie zębatek a oś wahacza najważniejsze nie to że zmienia się rozstaw ale żeby przy pracy zawieszenia łańcuch się nie naprężał bo usztywnia tyny zawias.
Gx
źródło: comment_YSCDXf1ZbMobFEdO9021eQpmPsuslnN6.jpg
PobierzW BMW dalej masz dwa ramiona ramy schodzące się w tuleję wahacza.
A w tej WSK ja nie widzę tego węzła, wygląda jakby wahacz wchodził w karter silnika.
Gx
Wiadomo, że to jest wyłącznie jakiś szkic, ale sporo na nim sprzeczności.
źródło: comment_AtaJrKZ2a8dhzBj0E69ENSFSh3WBgTs7.jpg
Pobierz@amath pewnie wie dokładnie.
A koncepcja wahacza na wałku zdawczym to już daleko posunięta wyobraźnia, chyba więcej problemów jak zalet.
Gx
źródło: comment_GGb3xnEp5RueOgNVHb1VMkKi2vL6p5u5.jpg
Pobierz