Aktywne Wpisy
![JohnnyPomielony](https://wykop.pl/cdn/c3397992/JohnnyPomielony_3wNzni9XJT,q60.jpg)
JohnnyPomielony +292
Te barany co wpłaciły jej hajs xDD Ona do pracy na produkcję nie pójdzie, bo musiałaby patrzeć na tych wszystkich facetów którymi gardzi, czyli tych na najniższej krajowej i bez statusu
#przegryw #p0lka #tfwnogf #stulejacontent
#przegryw #p0lka #tfwnogf #stulejacontent
![JohnnyPomielony - Te barany co wpłaciły jej hajs xDD Ona do pracy na produkcję nie pó...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/38ffe1a7ed4c20c7bdeaa32b51df9fd093beafd399f75896276a33a0f19e235f,w150.jpg?author=JohnnyPomielony&auth=364c319fc157009d31f65481d316bca9)
![xkajteqx](https://wykop.pl/cdn/c3397992/xkajteqx_NjUVrOhT2T,q60.jpg)
xkajteqx +481
![xkajteqx - #bekazlewactwa #madka #pieklokobiet
Małpi gaj pod mównicą i foteliki dla...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/709017863a8bd3becd2fdb656d45f53998c8d0e7d800a6b947bb6626572b587f,w150.jpg)
Teraz moja dziewczyna studiuje i idzie podobną "drogą", bo też pracuje na stacji do czasu ukończenia studiów, by mieć jakąś tam kasę dla siebie. Mając już jakieś doświadczenie w marketingu, rozmawiając z nią wczoraj, zacząłem zastanawiać się, czy ludzie na stacjach "u góry" zdają sobie sprawę, jak bezsensowny i męczący dla klienta sposób realizacji planów nakazują swoim pracownikom.
Gdy sam pracowałem na stacji, obsługa klienta zaczynała się już przy dystrybutorze u "podjazdowego". Przyjeżdża klient, chce zatankować za 50 zł beznynę 95. No i się zaczyna:
- Polecam zatankować nasze lepsze paliwo, ponieważ (i tu masa argumentów)
- Nie, dziękuję, proszę zwykłą 95.
- Dobrze, rozumiem, zatem polecam także płyn do spryskiwaczy
- Nie chcę, dziękuję
- Czy umyć panu/pani szyby?
- NIE!
No i idzie sobie nasz klient do sklepu, zapłacić za paliwo, lekko #!$%@?, a tam kolejna atrakcja. Moja dziewczyna pracuje na Statoil (obecnie Circle K) i każą jej mówić zamiast dzień dobry "Witamy na Circle K!" xDDDD Ale ogólnie leje na to, bo taka forma przywitania jest ekstremalnie nienaturalna, że przez gardło nie przechodzi, zresztą, gdy próbowała kiedyś tak się przywitać, klienci mówili "Słucham?" "Nie rozumiem", bo nie spodziewali się tekstu innego niż "dzień dobry".
No i mamy:
- Dzień dobry
- Dzień dobry, paliwo z trójki proszę
- Posiada pan/pani kartę na punkty?
- Nie
- Polecam założyć, ponieważ (kolejna masa argumentów)
- Nie chcę, dziękuję.
- Faktura, paragon?
- Paragon.
- Polecam hot-doga
- Dziękuję.
- Polecam także RedBulla, mamy w promocji
- NIE, DZIĘKUJĘ!
No i klient wymęczony wciskaniem mu wszystkiego wychodzi ze stacji, a chciał zatankować po prostu paliwo i jechać w cholerę.
Czy ludzie, którzy przygotowują taki nachalny marketing nie zdają sobie sprawy, że niejednokrotnie efekt ten jest odwrotny od planowanego? Sam osobiście tankując staram się wlewać za okrągłe kwoty, żeby przyjść, powiedzieć dzień dobry, położyć wyliczoną kasę i spieprzać stamtąd tak szybko, jak mogę, zanim ktoś zacznie mi coś wciskać. Pracując na stacji zawsze miałem 1, lub drugie miejsce w sprzedaży, tylko dlatego, że wiedziałem, kto może być czymś zainteresowany. Widziałem, że ktoś wchodzi na spokojnie, rzucił okiem na hot-doga, zaproponowałem nie surowym tekstem "Polecam HotDoga", tylko tekst typu "Widzę, że patrzy pan na hot-dogi, przed chwilą właśnie jadłem, całkiem dobre", nie uzywając tekstu "polecam", czy w ogóle nie skłaniając go do zakupu, po prostu na zasadzie normalnej rozmowy, klient stwierdził "Aaaa, w sumie wezmę". Ale są klienci, którzy wręcz wbiegają, płacą, wychodzą i widziałem, że nie ma szans im nic sprzedać. Czasem dobrze byłoby, żeby mądrale z góry zeszli na ziemie i popracowali jak normalny pracownik i zobaczyli jak wygląda to, co wymyślili
#pracbaza #gownowpis #marketing
Też tego nienawidziłem szczerze.
Dobralbym lepiej te propozycje (zamiast bezsensownej vervy), ale moim zdaniem kierunek jest dobry:(
w teorii to się świetnie sprawdza. w statystykach też.
w praktycę Cię wkurza, bo dużo zależy też od osoby, która Cię obsługuje.
i od Ciebie, bo większość ma na to wyrąbane (jak głoszą statystyki ;) )
Komentarz usunięty przez autora
@k0rdian: A u mnie najczęściej:
- Dzień dobry
- Dzień dobry, paliwo z trójki, faktura
- Posiada pan/pani kartę