Czy warto się uczyć #programowanie będąc przegrywem czy już za późno? Myślałem nad tworzeniem stron. Właściwie to zacząłem powoli coś robić, ale boję się że zaraz mi się odechce wszystkiego i nic z tego nie będzie.
Czy warto się uczyć #programowanie będąc przegrywem czy już za późno?
@Charlie_Runkle: o ile się orientuje bycie przegrywem nie ma wielkiego wpływu na umiejętności programistyczne
ale boję się że zaraz mi się odechce wszystkiego i nic z tego nie będzie
@Charlie_Runkle: Zawsze możesz popatrzeć na to z tej strony, że dopóki to się nie wydarzy to przynajmniej cokolwiek zrobisz. A jeśli się już wydarzy to raczej nie będziesz w gorszym
@Charlie_Runkle: odpuść, to wina genetyki, nie uda się, #!$%@? języki kodowane są tylko przez samców binarnych. Tobie, jako beta nie uda się nigdy zgłębić języka ehh.
@glonstar: @zwei: @aseeon_: @TheBestThing: właściwie to bardzo bym chciał, ale ciężko mi się połapać w tym wszystkim, nie mam doświadczenia w temacie programowania, choć z komputerami działam od dzieciństwa, jeszcze pod Norton Commanderem działałem jak miałem 4 lata. W sensie żeby odpalać gierki (✌゚∀゚)☞
@Charlie_Runkle: Nigdy nie jest za późno. No i po prostu pogódź się z tym, że na poczatku będzie to dla ciebie chaos. Ale jak będziesz cały czas cos z tym robił, to zaczniesz rozumieć co raz więcej. Ale to nie przyjdzie wszystko na raz. Kursów online jest od cholery. Jak chcesz robić stronki to zacznij od frontendowych tematów - ogarnij HTML, CSS, JavaScript/jQuery i zacznij po prostu robić jakieś projekty. Zdziwisz
@glonstar: E tam gadanie. Zawsze brakuję frontendowców. Poza tym to dobry wstęp do programowania czegoś więcej, złapie jakiś kontekst co i jak w webdevie.
@HAL__9000: I co z tego, że nie umieją? Pracodawcy ich biorą, bo tanio. A musi być tanio, bo trzeba zmieścić się w budżecie. A budżet jest niski, bo trzeba było wygrać przetarg, gdzie jedynym kryterium była cena.