Wpis z mikrobloga

Nie znam się na karierach naukowych fizyczek, ale z tego co wiem MCS nie dostała Nobla za zrobienie gówniaka.


@madegg: Ale wiesz, że jesteś jedynym w tej dyskusji co sugeruje nagrody za robienie dzieci? Po co mam z tobą rozmawiać jak wypuszczasz z siebie takie wysrywy jakby cię interesowało tylko robienie gównoburzy a nie poznanie odmiennej opinii.
@6c6f67696e: A co ma jedno do drugiego? Czy ciąża w jakiś sposób ogranicza kobietę? Na kiego grzyba mamy tworzyć jakieś pokrętne twory typu równość płci na wydziale fizyki, równość płcic wśród tramwajarzy itp.? Albo niech się to dzieje całościowo, albo dajmy sobie spokój, bo tak to mamy tylko skomplikowany sposób na dojenie kasy na specjalistów do spraw równego traktowania, inspektorów do spraw równości płci itp.
P.s. myślę, że czas zawalczyć o
@6c6f67696e Eh, miałem nadzieję, że nie będę musiał tłumaczyć. Robienie dzieci nie jest częścią kariery naukowej. Wsparcie w sprawach okołomacieżyńskich dla kobiety należy się jako matce, a nie fizyczce. To nie jest odmienna opinia, tylko przesunięcie kategorii z naukowca na rodzica, więc i tak nie ma mnie co interesować w Twoim przypadku. Mógłbyś przynajmniej mnie nie demonizować, a z siebie robić dobrodusznego wolnomyśliciela :|
A co ma jedno do drugiego? Czy ciąża w jakiś sposób ogranicza kobietę?


Może. Nie wszystkie ciąże przebiegają bezproblemowo

Na kiego grzyba mamy tworzyć jakieś pokrętne twory typu równość płci na wydziale fizyki, równość płcic wśród tramwajarzy itp.?


Nie wiem jak z tramwajarzami ale bardzo dobrych naukowców powinno się wspierać i skłaniać do tego żeby wracali do nauki a nie rezygnowali na rzecz wychowywania/rodzenia dzieci.

Nie jestem pewien jaki daleko powinny te