Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wiecie do mnie strasznie denerwuje, żeby nie powiedzieć #!$%@? w Polakach?

To, że się #!$%@?ą do różnych hobby i zainteresowań.
No ja nie wiem skąd to się bierze, ale w Polsce jak interesujesz się czymś innym poza piłką nożną, serialami, filmami czy #!$%@? nie wiem muzyką to jesteś zjebem.

Patrzcie na mnie. Ja uwielbiam modelarstwo, na bardzo trudnym poziomie. Pasjonuje się tym o 8 roku życia (31 mam) i zawsze jak komuś powiem, że to moje hobby to widze podś#!$%@?, że to dziecinne, strata czasu i pieniędzy, #!$%@? w ogóle jak stary chłop może sobie zabawki kleić.

Nie wiem czemu, ale tylko chyba 3 razy w dorosłym życiu nie zostałem wyśmiany za moje hobby. Mówię o Polsce.

Pracuję jako kierowca TIRa, jeżdżę po europie zachodniej, skandynawii czy na bliski wschód. Często spotykam ludzi, rozmawiałem już z masą obcokrajowców i wiecie #!$%@? co? Pewnie już wiecie. Nikt się nie #!$%@?ł jak zeszło na temat modelarstwa. Zazwyczaj albo chwilę pogadaliśmy o moim hobby, albo o jego i tyle. Zero #!$%@? się, zero podś#!$%@?. No ale #!$%@? jednak w Polsce jak w lesie.

Lecimy dalej. Mam dobrego przyjaciela, też 35+ ale ogląda anime. Ma swoją firmę, rodzinę itd, a to jest jego hobby bo ogląda to już chyba odkąd w Polsce pojawił się internet pozwalający pobrać 100mb odcinek w czasie krótszym niż 12 godzin. Od wielu lat woli powiedzieć, że interesuje się "sportem, muzyką, filmami" niż anime bo dla ludzi to jakaś #!$%@? abstrakcja i jakieś przyzwolenie na wyśmianie takiej osoby.

Ja kiedyś zainteresowałem się nurkowaniem. Zapisałem się na kurs i ogólnie weszło mi to w krew. O ile czas pozwala to staram się ponurkować w różnych ciekawych miejscach, szczególnie że moja praca mi na to pozwala bo dużo jeżdżę w ciekawe rejony.