Aktywne Wpisy
Doxori +20
Mirki! Stoję właśnie przed zakupem pierwszej zmywarki 45 cm w zabudowie do kuchni. Totalnie jestem zielony w tym temacie. Czy możecie polecić jakąś firmę, konkretny model? Na co zwracać uwagę, jakieś bardzo przydatne funkcje? Wszelkie rady mile widziane. Półka cenowa - średnia. Myślałem, żeby wydać około 2500 zł max, ale nie wiem czy się zmieszczę z czymś sensownym. #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie #agd #zakupy #elektronika #kuchnia #meble
DzonySiara +407
Chyba najlepsze rozwiązanie jakie mogło zostać wprowadzone...
#technologia
#technologia
Odebrałem przed chwilą samochód po naprawie.
W załączeniu pełna wycena po naprawie.
Wcześniej jeszcze u "wyceniaczy" zrobiłem: płyn chłodniczy, wspomagania, jedną tuleje dyfra, separator oleju - odme, olej w dyfrze, termostat za 2100zł - u tych co robiłem obecnie byłaby połowa...
No i jeszcze wcześniej od razu po kupieniu zrobiłem regeneracje wału z wyważeniem za 800 zł
Także 13500 samochód + 800 + 2100 + 4800 = 21300 zł za 17 letniego bolida.
Na chwile obecną do robienia zostały tarcze, klocki, regeneracja zacisków hamulcowych +1200 zł za wszystko.
Po za tym nic nie zostało do robienia w samochodzie.
#samochody #bmw #naprawa #tuning #mechanikasamochodowa #motoryzacja #e46
Dodatek wspierany przez Cebula.Online
Nie chcesz być wołany/a jako plusujący/a? Włącz blokadę na https://mirkolisty.pvu.pl/call lub odezwij się do @IrvinTalvanen
Uważasz, że wołający nadużywa MirkoList? Daj znać @IrvinTalvanen
! @strumienzgor @malinowydzem @galmok @majorponury @solidsnake7 @Jin @marcinekq @handler @EndriuGolara @zuniek231 @pawel_tarnobrzeg @DeltaMike_98 @dawid3012 @nortonas @szybki_lopez @pawel86 @wezsepigulke @ardahaal @Samica_Alfa @Robrt7991 @zundapp @akordeon @bm31 @czornyj_bumer @PawelW124 @Larkin21 @loginek0 @Alex_mski @PiczaBociana @bycjakkrzysztofkrawczyk @fiszifiszi @Zielony34 @
Fajnie, że wszystko porobiłeś. Pozostaje życzyć szerokości!
Dodatek wspierany przez Cebula.Online