Wpis z mikrobloga

@Primusek: to chyba podstawa, budowa piramid, co niby mieliby robić całymi dniami ci egipcjanie? :D

Designem podobne trochę do Dzieci Nilu http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2978 która to gra nie podeszła mi zresztą, a w klasycznego faraona grałem wiele lat temu namiętnie. Doskonałe były tam odgłosy miasta, gwar uliczny - niezapomniany klimat.

Oby tylko to nie był citibulider typu klocki lego, a kasa sama wpada do skarbca, a coś z bardziej zaawansowaną ekonomią, handlem, produkcją
Oby tylko to nie był citibulider typu klocki lego, a kasa sama wpada do skarbca, a coś z bardziej zaawansowaną ekonomią, handlem, produkcją itp - w klasycznym faraonie to był bardzo istotny, jak nie najważniejszy element.


@filip34: z tego co pamiętam w Faraonie nie było zbyt ciężko, może nie był to poziom Zeusa gdzie wystarczyło zbierać podatki żeby miasto nie wychodziło na minus, ale do takiego Cesarza mu sporo brakowało.

@
bardzo fajne, ale nikt z Was nie grał w Children of the Nile? Świetna, realistyczna zabawa w faraona. Starszawa już, ale wciąż się dobrze gra :)
@HetmanPolnyKoronny: będzie trochę inaczej. Spacerujący rekruter mi się bardzo podobał ale rodziło to znany wszystkim problem budowania wszędzie mini osiedla z pełną infrastrukturą przy np. każdej kopalni co było, przynajmniej dla mnie, dość irytujące. Natomiast globalizacja siły roboczej to z kolei za duże ułatwienie, dlatego rozwijam pomysł bezobsługowych kolonii robotniczych, więcej o tym opowiem za jakiś czas.
@filip34: tak