Wpis z mikrobloga

Jest tu ktoś, kto studiuje Informatykę w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu? Aktualnie studiuję informatykę na UWr, ale prędzej czy później stąd wylecę. Chciałbym się dowiedzieć jak oceniacie studia na UE, jaki macie plan itd.
#uewroclaw #ue #wroclaw #informatyka #uwr #studia
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@icanifiwantto: logika? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

na UE szykuj się, że raczej za dużo się nie nauczysz. Znajomy odpadł z PWr i poszedł właśnie na informatykę w biznesie i mówi, że te studia to są żarty. Z resztą w porównaniu z informatyką na UWr to już w ogóle degradacja do podstawówki pod względem obowiązków.
  • Odpowiedz
@teez: Tak, niestety logika. Nie mam pojęcia skąd się uczyć. Cholernie ciężko znaleźć jakieś materiały w internecie. Z Whitebooka rozumiem niewiele. Korepetycje są jakimś wyjściem, ale w przyszłych semestrach łatwiej raczej nie będzie, więc jaki to ma sens. Czy masz jakiś pomysł, co mógłbym zrobić? Jak nie UE, to co? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
PS: studiujesz na UWr?
  • Odpowiedz
@mab122: jestem na uwr więc o infie na pwr wiem tylko z opowieści znajomych, ewentualnie kolegów z pracy. Na pewno jedna rzecz o której słyszę najczęściej to podejście wykładowców do studentów.

Od ludzi z PWr często słyszę, że stare dziadki prowadzą wykłady od 30 lat te same, nic się nie zmienia, ciężko się z nimi dogadać. Jak chcesz pisać maila to musisz wygooglować wszystkie jego tytuły, bo jak o którymś
  • Odpowiedz
@mab122: btw infa na pwr vs uwr to troche pytanie jak pepsi czy cola? ( ͡° ͜ʖ ͡°) zalezy co lubisz. na PWr jest fizyka, na UWr jej nie ma. Na PWr wiecej typowo inżynierskich przedmiotów, na UWr wiecej logicznych/abstrakcyjnych.

po obu będziesz mial dobrą pracę. I tutaj, i tutaj studiują ludzie, którzy pracują w googlu, facebooku itd.
  • Odpowiedz
@mab122: fizyka też jest, ale to przedmiot, którego nie musisz zdać, aby skończyć studia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)