Wpis z mikrobloga

@DomPerignon: To pojedyncza wpadka, ostatni większy problem był może 4 lata temu, i na znacznie mniejszą skalę, więc i tak było nieźle w porównaniu z innymi tanimi firmami. A z tej wpadki oby się czegoś nauczyli. Tylko trzeba mieć z tyłu głowy że to tani dostawca, więc wszystkie problemy naprawiasz sam, sam robisz backupy, monitoring itp.
  • Odpowiedz
@mgmaciekmg: No u mnie z każdą minutą ten panel klienta przyspiesza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale, że te serwery nie chcą wstać.... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Niedobrze, oby dane się zachowały bez szwanku! ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Chociaż backup mam, z nocy, ale nie chciałoby mi się spędzić kilku godzin na przywracaniu tego ( ͡° ʖ̯
  • Odpowiedz
@webh: wybieranie domeny webh.pl na kolejny biznes do średni pomysł. Czemu? Kojarzy się mocno z webd.pl, a kto korzystał, ten wie, że jakości to tam nie było, że mocno zrobiliście sobie pod górkę na początku ;) . Aczkolwiek, ciekawe ilu jest zirytowanych klientów webda, by miało to znaczenie ;)
  • Odpowiedz
SBG: elec is UP. all racks are UP. we are checking which services/customers is still impacted.


Taaa (,)
Ciekawe ile jeszcze będą sprawdzać :(
  • Odpowiedz
Nowe info:

-SBG1 jest ponownie zasilany

-SBG2 jest ponownie zasilany, z wyjątkiem macierzy od 73A01 do 73A18

-SBG4 nie działa, nasze zespoły pracują nad zasileniem SBG4.


(,)
  • Odpowiedz