Mireczki, szanujecie pierwszego FEARa? Niby z 2005 roku a i na dzisiejsze standardy nie wygląda aż tak tragicznie, fajne bronie, dobrze się zabija, jeden z fajniejszych multiplayerów (FEAR Combat - ktoś pykał (。◕‿‿◕。) ?). Lubię sobie od czasu do czasu odpalić i popykać ( ͡°͜ʖ͡°) #gry #fear
@Onii-chan-san_Senpai: Jak Fear się pojawił to byłem nastoletnim szczylem ale jarałem się jak głupi inteligencją przeciwników no i efektem juchy przy postrzałach.
@Onii-chan-san_Senpai: na wyższych poziomach trudności przeciwnicy widzieli przez ściany, dwie sekundy po włączeniu latarki słychać było FLASHLIGHT i już flankowali. Bardzo szanuję, a Extraction Point to było mistrzostwo.
@Majk_ Poziom trudności w grach Monolith od zawsze był p--------y. W Shogo na insane boty celowaly w gracza przez ściany. Kapitan Pazur przecież był prawdziwym hardcorem jeśli grać bez kodów.
@Onii-chan-san_Senpai: FEAR Combat to był taki kozak. W tamtych czasach te dynamiczne oświetlenie, te efekty graficzne przy wybuchach, realistycznie pękające szyby i wybuchające gaśnice, którymi można było kogoś zabić ( ͡°͜ʖ͡°) Gra naszpikowana technologiami i efektami, których na próżno szukać dzisiaj w grach. Grałbym, ale serwery już pewnie dawno temu padły ( ͡°ʖ̯͡°).
#gry #fear
źródło: comment_r2tLyqU6gjZjnDgh29Wlag4ciucyYE2g.jpg
PobierzŚwietnie się w to grało.
Bardzo szanuję, a Extraction Point to było mistrzostwo.