Wpis z mikrobloga

Jestem ciekaw opinii wypokowych ekspertów i #studentprawa ;]
Kupiłem tv, okazało się że clouding motzno, wieć reklamacja, rękojmia, żądanie wymiany na nowy. Sklep wysłał pismo, w którym uznał reklamcję i zgodził się na wymianę oraz poinformował, że będzie osobny kontakt w celu sfinalizowania sprawy. Po kilku dniach dostaję maila, że już nie mają tych tv mam sobie wybrać coś w tej cenie albo oddzadzą kasę. Oczywiście nie ma nic odpowiadającego temu co zamawiałem, a najlbliższy model jest 800zł droższy (dadzą tylko za dopłatą)
Pytanie: czy mogą zmienić decyzję wydaną w ustawowym terminie?
Kto ma jakie #prawo i obowiązki?
#prawokonsumenckie
#gorzkiezale
  • 10
@Burencjusz to jak nie maja tego TV w ofercie to moim zdaniem nic nie ugrasz. Sama ustawa tego nie definiuje ale kiedys przy podobnym sporze - klient sobie wymyslil ze powinnismy wydac mu model z 2x wiekszym dyskiem w tej samej cenie - kancelaria prawa i rzecznik stwierdzili ze owszem ale tylko w ramach dobrej woli.
Wiec bierz hajsy i poluj na cos innego , chyba ze masz czas i hajs na
@Burencjusz wydalismy decyzje ze wymiana. Kropka. Ale wymiana nie oznacza na ten sam model - moze byc to tez propozycja produktu o podobnych parametrach. Jak nie ma zgody to hajs z dnia zakupu i tyle.
@Burencjusz nie znajdziesz idealnie takirgo samego parametrowo produktu. Zawsze sie mozna przyczepic , jak nasz klient ze pol centymetra krotszy bok laptopa robi mu ogromna roznice ( ͡° ͜ʖ ͡°)