Wpis z mikrobloga

Ogłoszenie #mirekszukazony

Zgłoszenie z formularza nr 19

Imię: Magda

Miejscowość: Kraków

Kim jestem

Studiuję sobie w Krakowie, czasami wychodzę na zewnątrz napić się z kimś piwa :D Ogólnie jestem dość nieśmiała ;>

Wygląd

Chyba średniego wzrostu, szczupłej budowy ciała, nie wyróżniam się jakoś specjalnie z tłumu

Zainteresowania

Kocham góry, lubię czytać, muzyki słuchać, oglądam seriale i czasami wyjdę na spacer czy rolki :D

Czego oczekuję?

Przede wszystkim kogoś kto jest bardziej śmiały ode mnie :D i może nawet lubić duzo mówić bo ja zdecydowanie wolę słuchać ;) A z wyglądu to może żeby chociaż dbał o siebie i nie straszył ludzi ;>

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?

Kocyk, śliczna okolica, wino, jedzonko

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.

Nie palę, piję w towarzystwie, dzieci i ślub...niewykluczone ;)

Jak się zgłosić?

Zgłoszenia przesyłajcie wypełniając formularz na http://mirekszukazony.cba.pl/ (nie działa on na przeglądarce wbudowanej w wykopową aplikację na androida - nie przyjmuje zdjęcia, więc jeśli otwieracie link w ten sposób to musicie przejść do normalnej przeglądarki wciskając przycisk w prawym górnym rogu).

Jako załącznik do formularza wymagane jest zdjęcie przedstawiające uczestnika/uczestniczkę z kartką z napisanym nickiem z wykopu (twarz nie musi być widoczna). Zdjęcie maksymalnie 2 MB.

NIE PRZYJMUJEMY ZGŁOSZEŃ PRZEZ WYKOPOWE PRYWATNE WIADOMOŚCI!

Osoby zainteresowane powyższym zgłoszeniem mogą kontaktować się na adres (podajcie numer zgłoszenia): akcjamirekszukazony@gmail.com

@wypok_smieszne_obrazki @nika_blue @kwasnydeszcz

#samotnosc #milosc #ogloszenie #podrywajzwykopem #randkujzwykopem #zwiazki #tfwnobf #tfwnogf #rozowepaski #niebieskiepaski #krakow
wypoksmieszneobrazki - Ogłoszenie #mirekszukazony

Zgłoszenie z formularza nr 19

...

źródło: comment_gl5ewztl3azmyTMUGl8HlNG0DkXuLLOi.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach