Aktywne Wpisy
gymw8nhnzd +653
Dzięki potężnemu Mirkowi @Strzalka który przyłapał Izunie na lotnisku, mamy piękne widowisko zmęczonej życiem piramidziary po "wakacjach", wykopki co wy żeście jej zrobili xD
#frajerzyzmlm #izadamczyk
#frajerzyzmlm #izadamczyk
piip5 +624
300km/h na ekspresówce. kolejne majtczaki jeżdzą każdego dnia po ulicach i jeszcze się tym publicznie chwalą. Można to jakoś gdzieś zgłosić? Coś z tym zrobią w ogóle jak nie jest wiadomo kto dokładnie odpowiada za ten profil?
#warszawa #patologia #warsawnightracing #majtczak #majtczakmorderca #samochody #szybkoalebezpiecznie
#warszawa #patologia #warsawnightracing #majtczak #majtczakmorderca #samochody #szybkoalebezpiecznie
Jest ktoś w stanie porównać te dwa modele? Oba na pewno będą dobrym wyborem, ale jakie będą największe różnice między nimi? Jakie wady/zalety mają względem siebie?
Auto musi mieć minimum 180-190KM, optymalne i najlepsze byłoby dla mnie ~220KM
Wolałbym benzynę do zagazowania - znajdą się do tego godne polecenia silniki, czy będę skazany na kopciucha? Jeśli tak, to które diesle są polecane a które nie?
Automaty - montowano tu jakieś wersje których powinienem się wystrzegać? Osobiście chętnie brałbym manuala, ale w tych wozach już kurde ciężko go dorwać jeśli szuka się bogatszej wersji wyposażenia.
Ile hajsu odłożylibyście na egzemplarze z okolic 2005-2007 w ponad przeciętnej wersji wyposażenia? 25-30k ?
#motoryzacja #samochody
W211 jest bardzo dobrym samochodem klasy sredniej. Jeszcze nie luxury, ale juz nie popular. Jest bardzo dobrze zaprojektowany, wykonany, wykonczony. Swietnie 'lezy' w reku. Swietnie sie prowadzi.
Mialem praktycznie kazdy typ i wariant. Poza manual i LPG - tego w UK prawie nie ma.
Od sennych ale ekononomicznych kopciuchow, po huragany AMG. Saloon i Estate. Wszystkie byly takie, jaki powinien byc merc klasy sredniej: solidne i godne zaufania za rozsadny piniondz.
Nie krytykuje 'pierscieni' i nie gadam czerstwych kawalow o opadajacych drzwiach czy zacinajacych sie zamkach - po co? - kazdy model, marka czy typ ma slabe punkty.
Uwazam po prostu, ze W211 to dobry
Ok. To do rzeczy.
Mialem kilkanascie sztuk Audi. W kilku byly mniejsze lub wieksze problemy z rozrzadem (a naprawy sa cieeezkie , drogi i brak zamiennikow (np. slizgi) i jesli chodzi o trwalosc nie maja stratu do mercedesa. 2.0 TDi to porazka do tego z multironic, ktory jest dramatem. Audi jest lepsze blacharsko, co nie znaczy,ze merce gnija.
Merc jest sporo starszy konkustrukcjyjnie i to widac. Mi osobiscie brakuje lacznosci BT ( sa adapetry SAP, ale dzialaja tak sobie) i command juz troche jednak odstaje od nowozytnych rozwiazan. MMI audi jest lepsze. Pozatym wnetrze wykonczone gorzej, materialy gorszej jakosci. I (poza MMI) sporo grosze wyposazenie. Dla mnie obsluga MMI jest tez malo intuicyjna i 100x wole hejtowany iDrive
@kupkesobieciagne: Nie sa takie same to raz. Dwa,ze wentalacja w w211 jest tak fenomenalna,ze przyciskow od wentylacji nie uzywasz. Zdarzalo mi sie miesiacami (!) nie dotykac regulacji temperatury tak stabilnie i dobrze dziala nagrzewanie/wentylacja .
I mozna oczywiscie
@benzdriver: Wbrew pozora u nas jest gdzie jezdzic. Zaryzykowalbym,ze pod tym wzgledem mamy nie gorzej jak w UK (tak wiem.. hurr durr.. gowno-widzialem)
Drog ekspresowych i autostrad przybywa.
To co kiedys bylo abstrakcja dzis jest wzglednie normalnie. W poludnia wielkipolski nad moze mam ~400 km . Obecnie jade ~3,5 majac na tempomacie zapiete
To?
Przeciez to jest k---a co innego. (✌ ゚ ∀ ゚)☞ A ze sa podobne? No sa bo produkowane przez jeden koncern i to sie nazywa konsekwentna stylizacja. Zreszta ergonomia w mercedesach (ogolnie ) jest przez lata doprowadzone do perfekcji. Wsiadasz z w210 do w213 i wiesz co i jak dziala. A w BMW i Audi ( zwlaszcza audi) nie jest to oczywiste.
O dziwo, sporo przycisków w tym sprinterze wyglądało LEPIEJ, jakby po liftingu, niż w w211. Chociaż wnętrze sprintera to jest tragedia jakościowa.
@kupkesobieciagne: Tu nastepny babol. Airmatic jest sporo wygodniejszy od tego skrzypiacego noname'a w audi. Pomijam,ze ta regulacja (poza wysokoscia) jest mocno iluzoryczna.
Nie wiem czy ruszac temat siedzisk i foteli, ale po raz Nty nie masz racji. BMW gniecie Audi, a mercedes to zupelnie inna para kaloszy. Wentylacja foteli w audi to raczej rzadkosc. Masazy nie widzialem (sa wogole? ) a w211 to dosc popularna opcja. Zreszta masaz w A8 to zart w poroownaniu z tymi e klasy.
O dynamicznych i pompowanych fotelach w audi to nawet nie slyszeli a mercedes wklada je od... sam nie wiem
W211 jest o 2 lata starszy. To tylko naturalny cykl wydawania pojazdów tej samej klasy, więc wiek konstrukcji można nawet pominąć, 2 lata to jest nic wobec
Sam chciałem OPowi zaproponować w tych pieniądzach E60 530D bo nic lepszego nie dostanie, w A6 były wtedy gówniane diesle, dopiero po lifice były bardzo dobre, ale polift to gruby hajs.