Aktywne Wpisy
Jednym z moich największych marzeń jest żeby zaczęto w końcu łapać patusów z samochodami i skuterami, którzy sobie tak zmodyfikowali tłumiki żeby pierdziały głośniej i nikt nie mógł się normalnie wyspać.
Ciekawe czy jak codziennie będziemy zgłaszali to na mapę zagrożeń to policja zacznie się bardziej przejmować? Z doświadczenia wiem że czasem oznaczanie tam problemów działa: https://mapy.geoportal.gov.pl/iMapLite/KMZBPublic.html
#zalesie #wroclaw
Ciekawe czy jak codziennie będziemy zgłaszali to na mapę zagrożeń to policja zacznie się bardziej przejmować? Z doświadczenia wiem że czasem oznaczanie tam problemów działa: https://mapy.geoportal.gov.pl/iMapLite/KMZBPublic.html
#zalesie #wroclaw
zdenko 0
Co byście wybrali? Wybór pośród aut ze sportową sylwetką, oczekuję też możliwie komfortowej jazdy codziennej oraz fajnie gdyby był mocniejszy silnik:
Audi A3 S-line 1.5 (brakuje kasy na s3)
Golf GTI/GTI clubsport
Cupra formentor nowa widzę 1.5 lub 2.0 diesel, stara 2.0 benzyna 4x4
#motoryzacja #samochody #audi #volkswagen #vw #golfgti #cupra #golf8 #formentor
Audi A3 S-line 1.5 (brakuje kasy na s3)
Golf GTI/GTI clubsport
Cupra formentor nowa widzę 1.5 lub 2.0 diesel, stara 2.0 benzyna 4x4
#motoryzacja #samochody #audi #volkswagen #vw #golfgti #cupra #golf8 #formentor
#motocykle
Gwałtowna redukcja z 2 na 1, przy wysokich obrotach lubi przyblokować delikatnie koło.
#sv650 to moje pierwsze moto, jak jeździ się z głową to moto jak najbardziej ok na pierwszy sprzęt wg mnie. Z drugiej strony, wiem że wykorzystuje może z 30% jej możliwości. Skłaniam się do opinii że jednak takie 250 lepiej na początek, bo łatwiej wydusić maksa z mocy i poprawiać wyniki tylko dzięki technice jazdy. Wtedy na 100% to ty prowadzisz, a nie motocykl.
@gerard-kowalski: mi się zdarza zablokować. zazwyczaj jak trochę pomagam tylnym hamulcem ale na wilgotnej nawierzchni czy w garażu podziemnym blokuje normalnie. nigdy mnie to jakoś nie zaskoczyło, żebym był bliski gleby, czuje jedynie że trochę traci przyczepnośc i tyle
Na jedynce jadę do końca zakrętu MP8, wydaje mi się że wtedy mam największą prędkość na wyjscu i najlepsze przyspieszenie.
To nie jest w sumie tak że na 2 nie przejadę tego zakrętu ale
tej jedynki się trzymam bo jak narazie jadę tak, że na jedynce przez cały zakręt MP8 lekko dodając gazu i na wyjściu jeszcze mam troche zapasu obrotów na przyspieszenie i dopiero zmianę na 2.
pzdr