Wpis z mikrobloga

@interface: masz na myśli Teslę jako autopilota, który spowodował wypadek (źródła, bo znane mi mówią w późniejszym czasie że wpływ miał człowiek i jego niewłaściwe zachowanie lub błąd) czy Teslę jako pojazd w ogólnie pojętym znaczeniu?

Bez obrazy ale takie żadna z wyżej wymienionych sytuacji nie dzieją się w innych firmach i są po prostu kulawe jako argumenty.
@interface: szukasz słów kluczowych, doczytaj artykuły do końca oraz dodatkowo informacje Tesli o działaniu funkcji (wystarczą same informacje bezpieczeństwa). Jest tam mowa, że kierowca pomimo włączonej asysty autopilota winien nadal obserwować drogę. W pierwszym przypadku świadkowie stwierdzili, że kierowca robił coś prawdopodobnie na telefonie, natomiast w drugim - kierowca potwierdził, że nie spoglądał na drogę w chwili gdy doszło do kolizji

Do tego porównujesz auta obklejone kamerami na dachu czy karoserii
@ortofosforan: jasne, że wady materiałowe się mogą zdarzyć. Dlatego też przeprowadza się akcje serwisowe.

Homologację to dostaje projekt

Nie do końca, na pewnym etapie procesu uzyskania homologacji należy dostarczyć produkt końcowy do testów.
Następny proszę ( ͡º ͜ʖ͡º)